Gå til innhold

Sitter fast på Far Cry Instincts (xbox): Map Nativ

Hetty

Anbefalte innlegg

Hei,

Har kommet til map´en som kalles "Native". Har utslettet alle som befinner seg i den lille landsbyen og sprengt hangaren. Problemet oppstår i del to av oppdraget, når jeg skal skaffe ett kjøretøy og komme meg videre fra landsbyen. Har knertert de to som kommer på firehjulling og de to andre som står lenger ned på veien, men kommer ikke videre etter dette.

Når jeg prøver å kjøre videre på veien mot broen, blir jeg alltid sprengt (ett helikopter lander når jeg sprenges)

Hvordan skal jeg komme meg videre uten å bli sprengt av minene?

Sikkert ett dumt spørsmål og lønsningen er sikkert kjempelett,men føler at jeg selv har prøvd alt og har gått tom for ideer nå. Satser på at noen kommer opp med løsningen

Mvh

Hetty

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Hehe..takker. Har en nedlastet versjon,der jeg ikke får sett filmklippene. Vanskelig noenganger å se om det er brettet er slutt eller ikke. Da var løsningen latterlig enkel ;)

4996824[/snapback]

Flyttes frå "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Far Cry".

4996825[/snapback]

hmmm. se innlegget rett over deg, er det ikkje ulovlig å diskutere piratkopiering her på foumet? overså du innlegget hans eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...