Hetty Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei, Har kommet til map´en som kalles "Native". Har utslettet alle som befinner seg i den lille landsbyen og sprengt hangaren. Problemet oppstår i del to av oppdraget, når jeg skal skaffe ett kjøretøy og komme meg videre fra landsbyen. Har knertert de to som kommer på firehjulling og de to andre som står lenger ned på veien, men kommer ikke videre etter dette. Når jeg prøver å kjøre videre på veien mot broen, blir jeg alltid sprengt (ett helikopter lander når jeg sprenges) Hvordan skal jeg komme meg videre uten å bli sprengt av minene? Sikkert ett dumt spørsmål og lønsningen er sikkert kjempelett,men føler at jeg selv har prøvd alt og har gått tom for ideer nå. Satser på at noen kommer opp med løsningen Mvh Hetty Lenke til kommentar
Cord Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Øm.. Når du blir spreng; Se "filmklippet" og gjør som du får beskjed om... :-) Lenke til kommentar
Hetty Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Hehe..takker. Har en nedlastet versjon,der jeg ikke får sett filmklippene. Vanskelig noenganger å se om det er brettet er slutt eller ikke. Da var løsningen latterlig enkel Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Flyttes frå "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Far Cry". Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hehe..takker. Har en nedlastet versjon,der jeg ikke får sett filmklippene. Vanskelig noenganger å se om det er brettet er slutt eller ikke. Da var løsningen latterlig enkel 4996824[/snapback] Flyttes frå "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Far Cry". 4996825[/snapback] hmmm. se innlegget rett over deg, er det ikkje ulovlig å diskutere piratkopiering her på foumet? overså du innlegget hans eller? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Stenges warez-versjoner for ikkje support på dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå