Gå til innhold

2GB ram, men hvilke er best i 2500 prisklassen?

Mogge_

Anbefalte innlegg

Jeg sitter nå med 1GB ram og skal oppgradere til 2x1024mb rambrikker og derfor lurer jeg på hvilke som er best i prisklassen rundt 2500,-?

Skal kanskje brukes til litt klokking med blir ikke noe syk klokking, ellers skal jeg bruke pc'n til spill..

Spilla som kommer til å bli spilt er nok : WOW, CS 1.6, CS Source, BF2 og fler nye spill...

Dette er hardware'n jeg har nå :

Asus A8V Deluxe / wifi-g...Socket 939

Gainward Geforce 6800Ultra -agp-

AMD 64 3200+ "venice"

Kunne vært fint om noen la inne egne erfaringer hvis de har noen 2GB ram..

Takker for alle svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke tenkt til å klokke så mye, så da vil det vel funke med de som du linka til sist?

5003414[/snapback]

De siste brikkene jeg nevnte er dårlig til å overklokke med, så da burde du heller velge de første jeg anbefalte. Kommer an på deg og det du skal dette ;)

Lenke til kommentar
Okei, men tror jeg venter med å kjøpe minnet...Skal nok få oppgradert HK,CPU og gpu først....

Blir nok Asus a8n sli, POV Geforce 7800GT og AMD64 3700+ san diego...

5006928[/snapback]

Velg for all del Asus A8N32-SLI Deluxe da!

5006983[/snapback]

hva er det som er så spesielt med det kortet?

Endret av Mogge_
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skikkelig nice den der, får jo det ganske så trangt nedil der når jeg så det bilde hehe :love:

Den siste OCZ du linka til, jeg skal `kansje` skaffe meg X2 3800+ og klokke den litt siden lommeboka er litt tam for tiden, hvor langt kan jeg klokke den med den rammen der? Da tenker jeg konstant klokk stabilt i over lengere tid..

Må legge til en viktig ting, nå har jeg disse i pc`en min.. Kan jeg bruke de første OCZ rammen du linka til sammen med disse??

Har forstått at det skal funke fint så lenge begge er av pc3200 og har samme (jeg kan evt endre timingsen i BIOS til det samme så de matcher) timings... Eller er jeg helt på jordet nå? :S

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...