tinsley Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei! Noen som vet om hvor man kan laste ned trailere og andre filmfiler i High Definition formatet? Har vært innom på Microsoft og Apple sine sider, men trenger noen andre tips til sider man finner hd wmv på. Takker Lenke til kommentar
agarfors Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Her er HD video: http://vilekylefasanella.blogspot.com/ Riktignok Quicktime, trur det er H264, så du må ha nokså kjapp pc for å spele av knirkefritt.... Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Sticky på et "High Def"-Forum: http://www.highdefforum.com/showthread.php?t=6537 massevis med videoer Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Mye bra på High Def forumet. Når og hvor får man kjøpt dvd'er i HD format? Jeg har Vertical Limit Superbit men det er vel ikke helt det samme som HD video? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Når og hvor får man kjøpt dvd'er i HD format? Kanskje til neste år ein gong. Det er ingen standard for kva type media som skal brukast til HD, ettersom bransjen ikkje vert einige. Dette betyr i verste fall at du må ha to ulike spelarar for å vere sikra å kunne spele av alle nye "DVD"ar. Det har berre nyleg vorte lansert lesarar og skrivarar for Blu-Ray og HD DVD, men det er berre svært få framleis. Det einaste dei to sidene i konflikten er einige om, er kva slags komprimering som skal verte brukt: H.264. Dette er ein variant av MPEG-4. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hvordan har jeg sjans til å få vist disse filemen over på tv'en da? Skal kjøre 1080i, hva trengs? Har desverre ingen dvi med støtte for krypteringen som hd krever. Hvordan få best resultat? Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Det jeg har planer om å bruke er Windows Media Player 10, en dvi ut fra pcen til en vga inn på JVC lcd tven som er HD klargjort for 1080. Mener det skal funke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå