bok2 Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Leste i en annen tråd at Komplett i sommer arbeidet med med å legge om sine rutiner for logistikk, som igjen skulle føre til kortere leveringstid for kundene. Det ser i hvert fall ikke ut til at de er i mål :sad: I samarbeid med en kundebehandler la jeg inn en ordre pålydende ganske mange tusen kroner på fredag 16.8, ca. klokken 11. I skrivende øyeblikk er ordren ennå åpen, dvs. ingen har begynt å plukke de delene jeg har bestilt fra lageret. To og en halv virkedag har passert, pluss helg, men da har de vel fri. Ikke all verden, men synes vel at en webshop bør kunne håndtere en ordre i løpet av en til to arbeidsdager..? Litt ros skal de likevel ha: Sammenlignet prisene blant fire ulike webshops, og Komplett var i utgangspunktet ikke den rimeligste. Blant samtlige webshops sendte jeg en henvendelse om hvor mye ordren kom til å beløpe seg til og ba dem komme med et tilbud. Bare Komplett tok seg bryet med å komme med pristilbud, noe som gjorde dem til det rimeligste valget. Meget bra! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Sitter her med samme "problem" Jeg er en av dem som ikke klarer å vente på komponentene :wink: Anyway fikk jeg denne responsen fra komplett.no (Please keep the subject when replying to this mail. This is NOT an RMA no. Das ist keine RMA-Nr. Sollten Sie diese Mail beantworten, behalten Sie bitte den Inhalt bei.) Vi er inne i en fase der vi skal kjøre på et nytt lagersystm så vi kan håntere flere pakker å få mere flyt på lageret. Vi har prøvd det nye systemet og måtte bare kjøre det ned igjen til det gammle forde at det ikke virket så bra (må utarbeides noe ) Så det tar vel noen uker får vi er oppe å går ordentlig . Vi er vel en av de få lagerne i Norge som har et sådan avansert system og så stort .Så det er ingen programmer som er bygd for dette så vi sliter litt , Komplett våkser for fort (luxus problem) så vi sliter. Men bedre blir det på lageret snart!!! Kjell Komplett.no, Salgsavdelingen Tlf: 33 47 14 00, faks: 33 47 14 01, http://www.komplett.no Fikk også vite den trolig kom før helgen. Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Ja, la oss nå håpe pakken kommer før helgen. Bare en detalj: Når bestilte du? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 16:45, bok2 skrev:Ja, la oss nå håpe pakken kommer før helgen. Bare en detalj: Når bestilte du? Jeg bestillte på Søndag formiddag. *Gleder meg* Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå