trillebår Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hvordan legger man inn en dvd film på pc? Som dvd altså, ikkeno ripping.. Greia er at jeg gjerne vil kopiere en dvd film, men jeg har kun en dvd spiller/brenner.. Tnx for svar kan ikke så mye om dvd filformat og dvd brenning og stæsj... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Brenneprogram fulgte vel med brenneren? Isåfall går det fort å instalere det. Hvis det ikke gjorde det så kan du vel kjøpt det ganske billig. Det finnes også muligheter for å få "kjøpt"det Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Dette du tenker på ? DVDShrink Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Mulig jeg er litt n00bie med nero, men jeg fant ikke ut åssen jeg kunne legge en dvd film inn på pcen, men det progget du linka til zuco virker greit... skal prøve nå.. tnx Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Mulig jeg er litt n00bie med nero, men jeg fant ikke ut åssen jeg kunne legge en dvd film inn på pcen, men det progget du linka til zuco virker greit... skal prøve nå.. tnx Man kan ikke bare "legge" den inn på pcen uten å rippe den inn... Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Sry my bad, driver å legger inn foorball factory til hdd med nero as we speak... Det andre progget fikk jeg ikke lasta ned anyway.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå