LarsP Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei og hopp. Jeg skal ha meg bærbar PC, men ser nå at det er vanskelig å finne en rimelig datamaskin med batterilevetid over 2-3 timer. Derfor lurer jeg på om det finnes stikk-kontakter i auditoriumene på NTNU Dragvoll. Snakker her om auditorium D10/D12. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Tenker du på ved hvert sete eller generelt? Kan aldri tenke meg at et moderne auditorium ikke har stikkontakter. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Tar du til takke med å sitte øverst på plassene reservert for rullestolbrukere (som jeg så langt ikke har sett noen av) er det i alle fall tilgang på strøm der. Ellers mener jeg å ha sett en kontakt hist og her i D10, uten at jeg skal si det kanonsikkert. Har utelukkende fag i D1, D3, D8 og D10 - og i de tre første er det i alle fall skralt med stikkontakter - bortsett fra på handicap-plassen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Takker for svar. Jeg trenger rett og slett en stikkontakt slik at jeg kan skrive i 6 timer. Om noen har sett stikkontakter andre steder enn på handicapplassen så skrik ut! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har masse stikkontakter på rommet mitt! 13 stykker faktisk ... Ellers kan jeg si at det er stikkontakter i F- og R- auditoriene på gløs, her er det omtrent på hver tredje rad eller noe nedover. Tror ikke det er noen i S-auditoriene, men de er jo gamle. Har ikke vært på dragvoll, men dette kan vel bidra om du vil regne litt sannsynlighetsregning på hvor mange stikkontakter det er ... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Eller kjøpe et ekstra batteri. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har masse stikkontakter på rommet mitt! 13 stykker faktisk ... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 ARGH, dere offtopic-barn er jo så og si ubrukelige i alt dere foretar dere. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 20-50 meter skjøteledning kan være kjekt å ha. Så finner du deg en stikkontakt ute på gangen, om det skulle være slikt at det ikke finnes i auditoriumet. Ja, dette var faktisk seriøst. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Har ikke sett strømuttak på verken d1,d10,d12 eller d15.. Heldigvis har jeg ikke mer enn 4 timer forelesning i ett strekk på dragvoll, så batteriet mitt holder akkurat. edit: min dell i6000 med 9 cellers batteri holder i ca 4 timer og 20 minutter med vanlig skriving + wifi (tråløst nettverk) aktivert. Endret 12. oktober 2005 av Dunah Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Hmm, jeg får se hva jeg finner på. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 skjøteledning funker da.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Altså, jeg kan ikke sitte med skjøteledning i et auditorium med 350 stykker. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Altså, jeg kan ikke sitte med skjøteledning i et auditorium med 350 stykker. Enig, sier seg selv at forelesing + skjøteledning er en dum ide. du har jo også penn og papir da Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Altså, jeg kan ikke sitte med skjøteledning i et auditorium med 350 stykker. Klart du kan. Bare bolt den fast i bordet ellerno så den ikke dæljer i gulvet når noen snubler i kabelen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 du har jo også penn og papir da Det er på en måte grunnen til at jeg skal kjøpe meg laptop. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Beklager at jeg drar opp denne tråden, den er jo litt gammel. Men; Et godt stykke bak, litt over halvveis bak på en måte, er det strømstikk på høyresiden i D10 Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg vet ikke hva du legger i «rimelig datamaskin», men Apple iBook skal i alle fall ha seks timers batteribrukstid. Den billigste koster i underkant av 9000. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Beklager at jeg drar opp denne tråden, den er jo litt gammel. Men; Et godt stykke bak, litt over halvveis bak på en måte, er det strømstikk på høyresiden i D10 5499690[/snapback] Humre, problemet er at jeg ikke benytter meg av D10 lengre. Skal investere i en datamaskin, men venter til neste semester. Orker ikke legge så mye penger inn i psykologistudiet som jeg uansett slutter med til sommeren. En mac hadde faktisk vært ganske så sexy. Satser på at det blir en til neste høst. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg skal også til NTNU til høsten. *Lure på hvordan det er der* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå