pietk75 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg har følgende oppsett: Kabinett: Lian Li PC6070 Scand med to stk 120 vifter Strømforsyning: Mist 500 W strømforsyning Hovedkort: Asus A8N Premium med passiv kjøling CPU: AMD X2 4400+ CPU-kjøler: Thermalright XP-120 (med vifte) RAM: Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048mb DVD: Benq DW1640 XFX GeForce 6600 256MB Passive Cooling PCI-Express Jeg ønsker i utgangspunktet å ha tre Samsung Spinpoint 250 gig disker i denne PC. Lurer bare på i hvilken grad det vil påvirke varme og støy i kabinettet. Hvis det påvirker nevneverdig, så må jeg gå ned i to disker. I utgangspunktet ønsker jeg tre. Håper på tips Lenke til kommentar
oaleksan Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Tre disker bør du kunne ha uten problemer ettersom du har en stor 120mm vifte forran som blåser/suger bort den varme luften rundt diskene. Den totale temperaturen i kabinettet bør ikke endres noe særlig hvis det bare er snakk om en disk fra eller til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå