MrLuni Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Noen som veit om ei side der det står om kossn man kan lere seg "the moonwalk" til jackson dudn? Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Her kan du lære det, vet ikke om det hjelper deg, men uansett http://hgd.com/games_online/break.swf Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Genialt! (Klarte det ikke da men ) Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Genialt! (Klarte det ikke da men ) Jeg kan det faktisk Ikke like glatt som Michael da, men.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 har så lyst å lære det. skal begynne å øve imorra Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Bor du i Oslo så kan du begynne på sånn kurs. Det kalles Popping og skjer i Dovrehallen og heter Spin-Off danseinstitutt. Jeg ville også gjerne lære meg Moonwalk. Lastet ned masse klipp og prøvde og prøvde. Men klarte ikke. Men om du melder deg på et kurs så lærer du 3 forskjellige moon walker. Og en kombinasjon av dem blir noe som kalles "4 Corners". Ufattelig fett.. Eller så kan du øve hjemme da. Veiledning : Ha venstre ben foran ditt høyre. Trekk det venstre bakover til det står likt med ditt høyre. Samtidig som du drar bakover så går du opp på tå med ditt høyre. Litt vanskelig å lese og forsøke. Men bare prøv å skjønn. Du tar det venstre bakover, mens ditt høyre går i stå-på-tå stilling. Deretter gjør du dette igjen, bare omvendt. Da får du en sånn en effekt Og du går faktisk bakover. Dette er teknikk 3 vi lærte da. Den første og andre er litt annerledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå