posse Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei. Skal slette en "vanlig" bruker-konto. Men når jeg trykker på slett konto så "henger" windows seg :s Noen forslag på hvordan jeg kan fjerne kontoen? Er 2 kontoer på maskinen. Konto 1 er det jeg som bruker,mens konto 2 er det en annen.. Jeg bruker Konto 1 for å slette Konto 2. MvH Stephan Hemmingsen Lenke til kommentar
posse Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Hjelp meg noen da? Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Høres rart ut.. Prøv å logg inn som administrator og slett den da. Eller så kan du sikkert prøve å starte den opp i sikkerhetsmodus. (har ikke prøvd forslag nr. 2 selv men..bare å prøve det) Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Sikkert en eller annen kobling som ligger mot denne brukeren som gjør at ting henger seg. - Konto1 må ha administrators rettigheter. - Prøv å deaktivere Konto2 før du sletter den, bør lukke alle koblinger. - Start opp i sikker modus og prøv å slette Konto2 der. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Logg deg inn som Administrator for å slette kontoen. Lenke til kommentar
posse Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 I sikkerhets modus finner jeg ikke konto 2 Åssen deaktiverer jeg konto nr 2? lukker alle koblinger? åssen? Lenke til kommentar
posse Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Glem det... Jeg gikk inn i "behandling" Under min datamaskin å slettet brukeren der Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Åssen deaktiverer jeg konto nr 2?5016624[/snapback] Har ikke norsk XP, men prøver etter hukommelsen:- Høyreklikk på "Min datamaskin" - Velg "Behandle" - Under "System verktøy" finner du "...brukere og grupper". - Velg "Brukere" under denne. - Høyreklikk på Konto2 og velg "Egenskaper" - Velg avkrysningsboksen for "Deaktiver konto" eller noe slikt. - Klikk "OK" og restart for sikkerhets skyld før du prøver å slette Konto2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå