Adrian0 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei, jeg for på lan me pcen min, og etter jeg satte den opp der så skulle jeg slå den på , men da ville ikke skjermen slå seg på, helt svart skjerm, d funka med meg rett før jeg for på lan:(, har testet andre skjermkort, andre skjermer, hva kan vere feilen her? Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Du fikk liksom ikke helt frem om det var skjerm eller skjermkort som var ødelagt.. Si hva du kom frem til etter det du testet Lenke til kommentar
Adrian0 Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 ingenting, akkurat samme, svart skjerm, uansett hvilken skjermkort og skjerm:( Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Da er det nok ikke skjermen det er noe feil med Har du testet annet hovedkort? Lenke til kommentar
Adrian0 Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 ja, d er det vi tror er problemet:(, skal finne ett annet hovudkort og teste, kommer resultat etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå