siDDis Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Eg prøver å laste inn driver connectoren til java men får det ikkje til import java.sql.*; public class LoadDriver{ public static void main(String[] args){ try { Class.forName("com.mysql.jdbc.Driver").newInstance(); System.out.println("Done!"); } catch (Exception ex){ System.out.println("Error"); } } } Fila eg bruker er mysql-connector-java-3.1.11-bin.jar som eg har lasta ned frå mysql sine sider. Den ligger i samme mappa som java fila. I følge readme'en til fila så skal eg ikkje importere den klassen. Forslag? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 fant feilen mysql-connector-java-3.1.11-bin.jar fila skal kopieres til jre/lib/ext katalogen Lenke til kommentar
boemane Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 fant feilenmysql-connector-java-3.1.11-bin.jar fila skal kopieres til jre/lib/ext katalogen 4995700[/snapback] Eller du kan legge mysql-connector-java-3.1.11-bin.jar i classpathen, uten å plassere den i jre/lib/ext/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå