LiTe Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Noen utesteder benytter seg av et slags bar system hvor prisene varierer opp og ned etter hvor mye som blir kjøpt av forskjellige varer. Prisene blir vist på tv-skjermer og greier, noen av dere har sikkert sett et slikt system. men er det noen som vet hva det heter?? Har hørt det trengs et spessielt kort til pc'en og en spessiel type programvare. noen som kjenner til dette, vet hvor det kan skaffes, evt har annen info?? noen som kan hjelpe meg litt, gi noen hint?? Takker!! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Slike systemer er ofte bestillingsverk, og det er da ikke noe som er tilgjengelige for oss vandlige "fotfolk". Men det er jo mye du kan imitere(emulere?) og lage et lignende system sjøl. Hva nytte har egentlig et slikt system for deg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Han hadde vel et håp om at det er noe på internett de kobler seg opp mot (i tillegg til litt hardware) så han kan "spionere" på prisene på forskjellige barer før han og kompisene går ut på fredagskvelden..tviler på det går an. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Etter de åtte første drinkene driter man i hva det koster uansett Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 Er ikke gjerrig, og vill ikke spionere. har litt peil på data, så jeg ville hjelpe en venn som ønsket et slikt system. vet lite om det...... men takker for hjelpa.... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hihi... Så utrolig kyniske enkelte på dette forumet er :wink: Tenker alltid det verste om folk... Som min mormor ville sagt, "Tsk, tsk..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå