Moonscape Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei, må kjøpe meg en ny harddisk til sn25p som jeg straks skal bestille. Kommer til å bestille fra shg.no så hvis dere kan anbefale noen derfra hadde det vært fint.. Disken trenger ikke være på mer enn 120-160gb, men det som er viktig for meg er at den er stillegående. Fins det noen til rundt 700-800 kr som er bra? Leser stadig vekk at blant andre samsung sine tar kvelden/dør/blir ødelagt osv hehe så blir litt skremt av det. Kom med forslag på forhånd takk! Lenke til kommentar
Never Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) stadigvekk at samsung tar kvelden? hmm ikke mye av det her på forumet i alle fall.. eller er det bare en våt drøm du har hatt? nei gå for samsung du trygt og godt. Endret 12. oktober 2005 av Nake Lenke til kommentar
Moonscape Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) leser det på dette forumet ja hehe .. og i prisguiden.. men det gjelder vel også en del andre harddisker. Vurderer å gå for samsung ja... er denne noe å satse på? :: Samsung 160GB Ser jo at enkelte gir toppkarakter, mens andre gir helt rævva karakter vet ikke hvem jeg skal tro på Endret 12. oktober 2005 av Moonscape Lenke til kommentar
xlpuma Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kjører seagate her i gården. Leste i et blad en artikkel om ibas som mottar krasja harddisker. De ser nesten ingenting til Seagate.... Seagate, spesielt den gamle 7200.7 serien er kjent for å være stillegående. Anbefales fra meg Lenke til kommentar
Moonscape Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) ok Æsj ble vanskelig dette hehe. klarer ikke å bestemme meg. (jj.. endte opp med å bestille en samsung hehe. hvis den er utrolig dårlig vil jeg helst ikke vite om det hæhæ) Endret 12. oktober 2005 av Moonscape Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har kune seagate i mine maskiner, og har aldri hatt noen problemer med dem. stille er de også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå