Howard Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Vi har slått av en prat med John Bruno, ASIC Design Manager i ATIs brikkesett-divisjon. Les mer Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ingen spørsmål om hvorfor de dropper AGP ? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Godeste Bruno arbeider ikke med grafikkbrikker, men med brikkesett for hovedkort. Vi får forsøke å huke tak i en av ingeniørene som driver med grafikkbrikker også Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 - Which is the more interesting platform from ATIs point of view when it comes to mainboard chipsets: AMD or Intel? And why? Måtte smile litt når jeg så spørsmålet. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ser ut som de Konse mye på Ytelse og Overklokking! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 www.hardware.no Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ser ut som de Konse mye på Ytelse og Overklokking! Hadde vært artig om de ga litt konkurranse til Nvidia sine Nforce4 brikkesett. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Si i fra om dere trenger oversetter Moro med litt intervjuer! De kan ha et poeng med at Nvidias SLI x16 blir for treg mellom nord- og sørbroen til å kunne utnyttes, med dette vil vi vel se kommentert i noen tester etterhvert kanskje... Synes forøvrig ikke tilgjengeligheten på hovedkort med ATI-brikkesett er så stor som man kan få inntrykk av fra ATI-mannen... Lenke til kommentar
firepack3 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 "slått av en prat"?? hehehe javel... Lenke til kommentar
hds Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 www.hardware.no Enig i den, jeg misliker å måtte lese så mye engelsk så endte med at jeg så på kanskje halvparten. Er jo derfor jeg bruker hw.no på tester (full gjennomlesning altså) ol fordi nettopp det står på norsk. Ellers veldig bra tiltak, mer slikt Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Since ATI's graphics cards were carefully designed for Crossfire, they don't require the "paddle" board or electronic switching that SLI solutions were forced to use. Måtte smile litt her. Tror ikke ATi sine toppkort er så natively designed for å kjøre crossfire som nvidia sine er for SLI. Og nyere SLI hovedkort gjør vel denne funksjonen i BIOS eller noe uansett, gjør de ikke? Ellers moro med intervju på hardware.no. Ser gjerne mer av det Endret 12. oktober 2005 av dravisher Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Vel, syns dette var et fint intervju og teori'n hans på X8 og x16 er jeg ganske ening med han i Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 He can talk the talk, but can they walk the walk? Bring me the hardware, not the papir anoncments. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Vel, syns dette var et fint intervju og teori'n hans på X8 og x16 er jeg ganske ening med han i Fanboi mode: hehe ja. ATi er flinke til å kritisere ny teknologi de ikke har, men som de sier de kommer til å gjøre mye bedre når de endelig klarer å få det ut på markedet end fanboi mode. Men kan vel stemme godt at denne bussen blir en flaskehals. Hvor rask er den egentlig? Ville jo tro at nvidia ville ha benyttet en HT buss her, og da er den vel så rask som det er mulig å kommunisere med CPU og RAM uansett. Vet ikke hvor rask den er i forhold til en PCI-E 16x bus da... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Blir spennde med ATi sitt nye chipsett, det virker bra. Selv om det ser ut til å ha en barnesykdom eller to. AtW Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 - Which is the more interesting platform from ATIs point of view when it comes to mainboard chipsets: AMD or Intel? And why? Måtte smile litt når jeg så spørsmålet. 4994973[/snapback] men et veldig godt svar Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Enig i den, jeg misliker å måtte lese så mye engelsk så endte med at jeg så på kanskje halvparten. Er jo derfor jeg bruker hw.no på tester (full gjennomlesning altså) ol fordi nettopp det står på norsk. Hehe, det er ingen som tvinger deg til å lese artikkelen, det er tross alt folk som er interesserte i dette, så da tror jeg ikke hw.no tenker "nei, det er kanskje noen som ikke leser engelsk så godt. Dessuten er det jo www.hardware.no. Så det er vel best å la det være" Bra artikkel forresten Endret 16. oktober 2005 av Kevlar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå