Jonki Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ser du disse? ---> "" NRK og NRK2 har ikke reklame. Du skal ha disse kanalene nesten uansett. Canal Digital er også reklamefri, men den får du ikke inn uten å betale masse ekstra. Syns egentlig synd på deg hvis du mener Norge er kommunistisk fordi du må betale litt for lisensen. ikke alle har like mye penger som du, siden du sier "litt" on lisensen Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Går ikke TV-lisensen også til vedlikehold og utbygging av antenner, kabler og annet utstyr? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Går ikke TV-lisensen også til vedlikehold og utbygging av antenner, kabler og annet utstyr? Så vi får enda mer nrk? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 NRK var netopp på døra og sa gjennom telecommen at de ville sankke med meg..Jeg sa bare "nei.. desverre" og så sa han "HVA SA DU!?!" og så la jeg på. hehe lol, genialt :!: Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 ikke alle har like mye penger som du, siden du sier "litt" on lisensen Ingen som tvinger deg til å kjøpe tv heller. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) poenget er at jeg er student.. og jobber deltidsjobb for å få styr på økonomien annenhver helg = ca 3000kr mnd (litt under kanskje) Og da syns jeg det er feil at nesten ei hel månedslønn skal gå til nrk som jeg ikke bruker 1 sekund av mitt nåværende liv til å se på.. så må jeg fortsette å slite med å få penger nk til å kjøpe meg sko til vinteren, klær mat, husleige osv... Endret 12. oktober 2005 av TorgeirS Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Det er jo i teorien damen din som må betale denne avgiften da. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Det er fordi jævla kommunist-Norge :!: :!: :!: Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Det er fordi jævla kommunist-Norge Og med din egen retorikk er du en terrorist fordi du nekter å betale ... Endret 12. oktober 2005 av hanscats Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Og da syns jeg det er feil at nesten ei hel månedslønn skal gå til nrk som jeg ikke bruker 1 sekund av mitt nåværende liv til å se på.. Du må ikke ha Noen kanaler, selv om du har TV da! Kan bare ha DVD/VHS!! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Og da syns jeg det er feil at nesten ei hel månedslønn skal gå til nrk som jeg ikke bruker 1 sekund av mitt nåværende liv til å se på.. Du må ikke ha Noen kanaler, selv om du har TV da! Kan bare ha DVD/VHS!! Nei!! Du må betale fordi du har en tv i kjelleren, ett fett om du har antenne eller ikke. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hva med å fjerne tuneren? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 altså, jeg vil heller ha en reklame for stratos en gang i blandt av de sjeldne gangene jeg faktisk ser på nrk 1/2 enn å betale masse penger for skiten. men enda betaler mamma og pappa lisensen da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Hva med å fjerne tuneren? Om du har SELVE tven så må du jo betale, stikk ledning inni så får du inn nrk. Alså i stanga i midten i antenne porten. Endret 12. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hva med å fjerne tuneren? Om du har SELVE tven så må du jo betale, stikk ledning inni så får du inn nrk. Alså i stanga i midten i antenne porten. Nei, for uten tuneren vet ikke skjermen/panelet hvordan signalene skal tolkes. En tv uten tuner, er kun en skjerm. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Det er fordi jævla kommunist-Norge Og med din egen retorikk er du en terrorist fordi du nekter å betale ... Jeg bare syns at dette strider mot grunnloven! Norge er et fritt land, og jeg burde kunne se på TV3 uten at NRK skal ha en bag med penger av meg. Syns heller NRK burde bli en gratis reklamekanal. (det er de jo faen meg allerede, ikke gratis, men reklamekanal med alle de "programmet er sponset av"-snuttene som kommer 200 ganger pr sending) Eller så burde de bli en frivillig valgt reklamefri betalTV-kanal. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Du må jo selvsagt betale for TV'en ja. Men kjenner en som har Tv uten kanaler jeg, og han trenger ikke betale noe for det! Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg bare syns at dette strider mot grunnloven!Norge er et fritt land, og jeg burde kunne se på TV3 uten at NRK skal ha en bag med penger av meg. Syns heller NRK burde bli en gratis reklamekanal. (det er de jo faen meg allerede, ikke gratis, men reklamekanal med alle de "programmet er sponset av"-snuttene som kommer 200 ganger pr sending) Eller så burde de bli en frivillig valgt reklamefri betalTV-kanal. Du har helt rett, du er FRI TIL Å VELGE OM DU VIL HA TV ELLER IKKE. Men når du da tar valget om å ha en TV, så kan du ikke nekte å måtte betale for det valget. Du har stemmerett som alle andre i vårt frie land, så start et nytt parti som tar sikte på å fjerne tv-lisensen Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Men når du da tar valget om å ha en TV, så kan du ikke nekte å måtte betale for det valget. Du har stemmerett som alle andre i vårt frie land, så start et nytt parti som tar sikte på å fjerne tv-lisensen Man betaler for den stygge tven, det får da faen være nok. -------------------- Selv har jeg ikke noe problem med dette.. Bestemor "eier" tven min. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg bare syns at dette strider mot grunnloven!Norge er et fritt land, og jeg burde kunne se på TV3 uten at NRK skal ha en bag med penger av meg. Syns heller NRK burde bli en gratis reklamekanal. (det er de jo faen meg allerede, ikke gratis, men reklamekanal med alle de "programmet er sponset av"-snuttene som kommer 200 ganger pr sending) Eller så burde de bli en frivillig valgt reklamefri betalTV-kanal. Du har helt rett, du er FRI TIL Å VELGE OM DU VIL HA TV ELLER IKKE. Men når du da tar valget om å ha en TV, så kan du ikke nekte å måtte betale for det valget. Du har stemmerett som alle andre i vårt frie land, så start et nytt parti som tar sikte på å fjerne tv-lisensen blir på en måte samme med en bil på en psykotisk måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå