aldrimerforum Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) NRK var netopp på døra og sa gjennom telecommen at de ville sankke med meg.. Jeg sa bare "nei.. desverre" og så sa han "HVA SA DU!?!" og så la jeg på. Dette er fullt lovlig ja? er fattig student og har ikke råd til lisens.. gjorde jeg no dumt? Endret 12. oktober 2005 av TorgeirS Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 De kan ikke peile deg hvis du bor i blokk Så du kan nekte for og ha tv, ettersom jeg vet. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 peile.. ?? betyr det at de ellers kan finne ut omen har tv.. åssen funker det da.. har alltid vært overbevist om at det ikke er mulig jeg! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 De ser hvem som får inn signaler. Funker det ;( Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 He he.... Det er klart at en NRK medarbeider ikke har noen RETT til å prate med deg. Du kan jo nekte det så lenge du ønsker du. Ingen har RETT til å komme inn til deg. Ikke en gang Politiet kan forlange å komme inn til deg, med mindre de har en godkjennelse på dette fra en høyere instans. Stå på krava!! (og jeg lukter en politianmeldelse av "kundeforholdet" snart dukker opp) Lykke til .D Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Noen som sniker i vinduene også forlanger og komme inn, bare stenge stakkaren ute Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Haha, genial måte å takle kontrolløren på. Hold oss oppdatert! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 hehe, de vil sikkert gi deg en premie eller no slikt Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Altså, ingen har RETT til å snakke med deg, men ingen har RETT til å ha TV heller Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Altså, ingen har RETT til å snakke med deg, men ingen har RETT til å ha TV heller Vhvorfor har ikke jeg rett til å ha tv?.. Jeg (dvs. dama) har ærlig kjøpt TV.. ikke stjelt, men kjøpt... Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 hehe, de vil sikkert gi deg en premie eller no slikt Den var kjip Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Altså, ingen har RETT til å snakke med deg, men ingen har RETT til å ha TV heller Vhvorfor har ikke jeg rett til å ha tv?.. Jeg (dvs. dama) har ærlig kjøpt TV.. ikke stjelt, men kjøpt... Kan skaffe tv på dynga også, eller en kompis som kaster tven og sierifra, da vet ikke nrk det. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Altså, ingen har RETT til å snakke med deg, men ingen har RETT til å ha TV heller Vhvorfor har ikke jeg rett til å ha tv?.. Jeg (dvs. dama) har ærlig kjøpt TV.. ikke stjelt, men kjøpt... Sorry.... Når jeg tenker over det, så er det vel egentlig opp til deg selv om du vil ha TV! Litt dårlig ordlegging av meg der. Men man MÅ vel ha nrk1? Og da kommer det som en liten ekstra utgift. Hvis du ikke betaler lisensen, må du vel holde deg til VHS/DVD! Leno Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Om du har en tv skal du betale ( ) har ikke noe å si hva du bruker den til. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kan være noen som kødda også. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Det er fordi jævla kommunist-Norge tvinger deg til å betale for å ha et apparat som kan brukes til så mye annet enn nrk. Teknisk sett kan du omtrent ikke spille ps2 eller x-box uten å betale tv-lisens. Selv om du ikke har kabel, antenne, parabol; dvs ingen måte å ta inn signaler på, skal du betale den sure jævla lisensen. Dette irriterer meg så mye av prinsipp, at jeg har unnlatt å betale lisensen de tre årene jeg så langt har bodd alene. Så be dem holde seg langt unna deg i fremtiden Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ja, kommunist-Norge fordi vi har _to_ reklamefrie "gratis"kanaler. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Selv om du ikke har kabel, antenne, parabol; dvs ingen måte å ta inn signaler på, skal du betale den sure jævla lisensen. Ikke riktig... Lenke til kommentar
Burkersen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg er ganske sikker på at det er umulig å peile om du mottar TV signal. TV er kun en mottaker og har ingen sender som kan peiles. Det kontrollørene kikker etter er om du har en TV antenne på veggen din. Jeg betaler nå TV lisens fordi jeg skaffet meg en parabol. Jeg hadde kabel TV frem til da og hadde NRK på døren flere ganger. Men jeg påsto at jeg ikke hadde TV og slikt må de bare godta. Det er også sant at så fort du kjøper et TV eller en video med tuner så blir du registrert hos NRK. Men løsningen på det er jo bare å kjøpe TV'n i en annen sitt navn som allerede betaler lisens... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Sålenge du har en tuner i huset må du vel betale lisens. Men disse pengene går ikke rett til NRK tror jeg. TV-sendere og slik går vel pengene til. (og NRK) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå