Gå til innhold

NRK var netopp på døra!

aldrimerforum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He he....

Det er klart at en NRK medarbeider ikke har noen RETT til å prate med deg. Du kan jo nekte det så lenge du ønsker du. Ingen har RETT til å komme inn til deg. Ikke en gang Politiet kan forlange å komme inn til deg, med mindre de har en godkjennelse på dette fra en høyere instans.

Stå på krava!!

(og jeg lukter en politianmeldelse av "kundeforholdet" snart dukker opp) :D

Lykke til .D

Lenke til kommentar
Altså, ingen har RETT til å snakke med deg, men ingen har RETT til å ha TV heller ;)

Vhvorfor har ikke jeg rett til å ha tv?.. Jeg (dvs. dama) har ærlig kjøpt TV.. ikke stjelt, men kjøpt...

Sorry.... :p Når jeg tenker over det, så er det vel egentlig opp til deg selv om du vil ha TV! Litt dårlig ordlegging av meg der.

Men man MÅ vel ha nrk1? Og da kommer det som en liten ekstra utgift.

Hvis du ikke betaler lisensen, må du vel holde deg til VHS/DVD!

Leno :)

Lenke til kommentar

Det er fordi jævla kommunist-Norge tvinger deg til å betale for å ha et apparat som kan brukes til så mye annet enn nrk.

Teknisk sett kan du omtrent ikke spille ps2 eller x-box uten å betale tv-lisens.

Selv om du ikke har kabel, antenne, parabol; dvs ingen måte å ta inn signaler på, skal du betale den sure jævla lisensen.

Dette irriterer meg så mye av prinsipp, at jeg har unnlatt å betale lisensen de tre årene jeg så langt har bodd alene.

Så be dem holde seg langt unna deg i fremtiden :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at det er umulig å peile om du mottar TV signal. TV er kun en mottaker og har ingen sender som kan peiles. Det kontrollørene kikker etter er om du har en TV antenne på veggen din.

Jeg betaler nå TV lisens fordi jeg skaffet meg en parabol. Jeg hadde kabel TV frem til da og hadde NRK på døren flere ganger. Men jeg påsto at jeg ikke hadde TV og slikt må de bare godta.

Det er også sant at så fort du kjøper et TV eller en video med tuner så blir du registrert hos NRK. Men løsningen på det er jo bare å kjøpe TV'n i en annen sitt navn som allerede betaler lisens...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...