Joachim_F Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 På det offisielle forumet til The Elder Scrolls IV: Oblivion har en rekke brukere gått sammen om å liste opp bekreftet informasjon om spillet. Les mer Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Altzzå: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=482123 Visibly Sheathed Weapons (Swords at belt, bows and long-swords on back) Hipp Hipp Hurra for Bethesda! Jeg trodde seriøst dette IKKE var inkludert i spillet, noe jeg var meget lei meg for. DVD'en viste heller ingen spor til at dette kom til å være med, og jeg ble bare mer og mer bedrøvet. Men nå er det bekreftet! Jippi! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Altzzå: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=482123 Det jobbes fortsatt med listen på det offisielle forumet, så det tar nok ikke lang tid før kopien du linker til er utdatert. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg visste faktisk 99 % av det som står i listen. Oblivion-fan? Næææh... Var dog fantastisk å ha alt samlet på ett sted! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Som sagt, Ingen Dual Wield lover veldig dårlig. Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hva er det som er viktig med dual-wield? Jeg synes listen viser masse supert! Særlig fengselsgreiene. Jeg håper det ellers også blir mer gøy å være skurk. Sånt som at forbrytelser må rapporteres til vakter. Noe som er litt rart i Morrowind, er at nesten alle folka bor alene i hus med ulåst dør, men likevel går det ikke an å drepe dem uten å anmeldes. Tenk om de heller hadde låst døren og ble overrasket når man dirket seg inn... Også har de naturligvis rett til å forsvare eiendommen sin, så inntrengeren er skurken dersom det ender med blod, uavhengig av hvem som angriper fysisk først. Jeg forestiller meg et system der man når man dreper en person kanskje får en vakt etter seg. Hvis vakten bare ser en bakfra vil han bare huske klærne og knytte forbrytelsen til dem. Da kan man skifte klær etter man er kvitt forfølgerene. Faktisk kan man ta på seg uniformen til en fiendtlig gruppe før man dreper personen. Da blir forbrytelsen knyttet til den gruppen... Noe som er litt kult med listen er at man kan rive ned ting og sånt. Da bør NPC-ene bli sure, hihi. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ingen dual wield, ingen ordentlig assassin eller thief. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Frustrasjon! Jeg vil spille det i dag! Uendelig lenge til 02. Desember.. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Gledelig å ha alt samlet på et sted Dette er årets største spill begivenhet for meg Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Frustrasjon! Jeg vil spille det i dag! Uendelig lenge til 02. Desember.. 4998661[/snapback] Er lanseringsdatoen bekreftet? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Maybe List (Things that are unknown)An Appearance of MW NPC’s (Such as Caius Cosades, Fargoth or Jiub) Dæven, det hadde vert en koselig bonus! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Maybe List (Things that are unknown)An Appearance of MW NPC’s (Such as Caius Cosades, Fargoth or Jiub) Dæven, det hadde vert en koselig bonus! 5015158[/snapback] Næh, folk hadde jo bare gått hen og drept fyren som det første de gjorde i spillet uansett. Endret 16. oktober 2005 av MiSP Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) EDIT: Hmm, feil tråd. Endret 16. oktober 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Ingen corssbow? Hvorfor........ Og heller ingen dual wield. Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Ingen corssbow? Hvorfor........ De prioriterer å gjøre buen skikkelig fremfor å mangelfullt inkludere mange andre våpen som er til omtrent det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg