molna Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Robust versjon av C75. http://www.siemens.com/me75 -> flere bilder <- Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Huff, for en dag å lansere denne på. Den får vel ikke akkurat mye oppmerksomhet, når forsidene preges av Nokia. Men, det skal ikke legge en demper på at dette er en veldig fin mobil. Som jeg sa når ryktebilder ble spredd er det gledelig å se en billigere og mindre mobil enn M75, som likevel er støtsikker. Siemens er de klart beste på dette nå, og det har de vært i lang tid. Siden C75 så og si er CX65 i nytt skal (leste det et sted), betyr det da at denne er som M65, bare mindre og vakrere? Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Det mest oppsiktsvekkende med ME75 er kanskje standbytiden på hele 450 timer. det er vel muligens ny rekord. Taletid er 8 timer, ikke ille det heller. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Det var ikke ille nei. Hvor kraftig er batteriet i mAh? Hadde vært flott om du hadde link til noe datasheet. Er ikke så godt kjent på siemens' sider. Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Vet, men de har ikke lagt ut noe enda. Fant info om standbytiden her: http://www.benqmobile.com/cds/frontdoor/0,...2%253A3,00.html Sier ikke noe om mAh. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Flott med en billig mobil som tåler en trøkk, de fleste produsenter har jo mange billige mobiler, men både byggekvaliteten og støvsikringen er ofte lav... Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 På de tyske sidene deres er det datasheet: http://www.benqmobile.com/repository/1211/...nblatt_ME75.pdf Der står det også 450 timer og batteriet er på 1000mAh Lenke til kommentar
robot Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Den var litt fin, men når jeg har sett penere modeller i dag, så var det den styggeste av de, men sånn er det. Jeg liker ikke sånne mobiler som er laget for å tåle et trøkk, for de er litt vonde og bruke. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Der står det også 450 timer og batteriet er på 1000mAh Det må vel være for at man skal kunne legge ut på lange turer uten form for strøm å likevel ha en mobil å stole på. Uansett grunn er det imponerende Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Burde være mulig å bruke samme batteriet i andre Siemens-mobiler også da skulle jeg tro.. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Burde være mulig å bruke samme batteriet i andre Siemens-mobiler også da skulle jeg tro.. 4998930[/snapback] Får håpe dette er starten på at siemens/benQ setter i kraftige batterier i telefonene sine, x65 og x75-serier har ikke imponert meg så mye angående batterilevetid (bare 750 mAh), men hadde vært fint om det endrer seg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Skulle ønske c75 hadde en slik batteri. forøvrig alle andre mobiler for den saks skyld. Er batterikapasiteten jeg ser på nå for tiden, ikke så opptatt av funksjoner, da jeg vil at mobilen skal vare en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå