Ronnyb Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Nå er jeg omsider ferdig med kabinettet mitt, har jobbet med det en god stund nå. Her er en del bilder. Kom med tilbakemeldig om hva dere synest. Lenke til kommentar
10-ern Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Stort, stilig og blodig harry! Lenke til kommentar
Klienten Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Stilig. Hvor mange timer har du brukt på kassa? Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Jeg har ikke talt timer, men det har blitt mange sene nattetimer. Brukte ca en måned og da jobbet jeg nesten hver ettermiddag og kveld. Men mye av tiden går med til å vente på at olje og lakk skal tørke. Var uansett mye mere arbeid enn jeg hadde tenkt. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Nice http://www.ocshoot.no/ubb/graemlins/thumbsup.gif[/i] Så pent ut, litt rotete kanskje(mangler vannkjøling :smile: Hvor mye veier egentlig den kassa? men som jeg har sagt til noen andre som bare poster bilder av ferdige prosjekter: - Skriv noen linjer med tekst! Gi oss litt info om hvordan du lagde det, hvorfor du valgte de løsningene du gjorde, hvor du har delene fra og hva som var utganspunktet ditt etc etc - bilder av selve bygginga er kult om du slenger med neste gang :smile: - hva er temperaturene dine? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Et lite tips til et ellers drit bra kabinett: Har du tenkt på hvordan det ville se ut hvis du skaffet deg et speil og satte ned bak på andre siden av glasset? Altså under hovedkortet.. Man ville skape illusjonen av at maskinen bare fortsatte i det uendelige bortover i kabinettet! Tenk litt på det da! hold oss oppdatert! Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Har ikke veid kassen enda, men den er ganske tung. Kommer tilbake med vekt senere. Skal lage en skikkelig side der jeg forklarer alt, har også bilder fra byggeprosessen, tar litt tid å lage til alt det og i denne fine sommervarmen går jeg heller og bader enn å programmere html. Men som sagt det kommer! Temperaturen i sommervarmen er 29 i kassen og 32 på CPU idle. Med max load kommer den godt over 40 grader. Har også tenkt på det med speil, må bare se om jeg finner noe speil jeg kan bruke først. _________________ Mitt hjemmelagde kabinett Intel P4 2.6Ghz Northwood 533Mhz Asus P4T-E Motherboard 768 MB PC400 Samsung RDRAM Asus Geforce 4 Ti 4400 Creative Sonudblaster Audigy Platunu [ Denne Melding var redigert av: Ronnyb på 2002-08-20 14:26 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Quote: SOL Hjemmesider er lagt ned ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå