Singh tha king Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Prøvde å bare kjøpe et kabinett med alt inni, men det funket ikke, steg for mye ut av busjettet. Så jeg er på utskikk etter en pc som koster minst mulig og ca. maks pris er 10500kroner, inkludert 17"skjerm (eller større). Med trødløs router og PCI. Jeg har satt opp et system, men vet ikke om det passer sammen. Og er et noe andre ting som bedre og billigere, så si i fra. Alt skal bestilles fra 1 netshop. Komplett, netshop eller psdata.no (er psdata.no til å stole på?. DVD - Brenner 345,- HK 700,- (uten firewire, men la til et firewire kot nnesten nederst på lista. hvis noen vet om et bedre til 700- 800 kroner så hadde det vært fint. Prossesor 2285,- Skjermkort 1495,- Ram 904,- Kabinett 695,- Strømforsyning 445,- 17" skjerm 1975,- XP home edition 895,- Tastatur 195,- Høytalere 306,- Firewire kort 200,- Trådløs router 445,- PCI - kort 245,- Jeg har en 1 og 1/2 år gammel pc, med 160GBx2 harddisker. Så tar ut den ene harddisken herfra og legger den i den pc'en. Det er ikke S-ata tror jeg...men funker den i systemte da? Eller MÅ jeg kjøpe en ny harddisk? --------------------------------------- Totalt blir det 11130,- som er i det dyreste laget. Så hvis noen kunne ha gjor den billigere, men ikke dårligere så hadde det bært kjempe fint. Vær eneste hundrelapp er mye her! Skjermkort vil jeg ikke legge mer penger 1500kroner. Hva med netteverket til pcen? er det bra? Har aldri prøvd trådløs internett før. SÅ er det bra hastighet på den og bra kvalitet? Kommer til å ha routeren 1 over maskina, med 2 Mbit. Så vil ikke tape så mye hastighet. Jeg vil ha det billigst mulig! edit: Jeg har en 2år gammel pc, med firewire, vet ikke om den er innebygget i hk'et eller ekstern. Kan jeg få det innebygget i hk til c. 700-800kr? hvor mye koster et firewire kort som? edit: hva med denne? Firewire kort og et hovedkort for 700kroner HK til 900kroner. hvis jeg skal overklokke så er det prosseoser...har hk mye å si på det? det er 3 vifter i kabinette, 2 trekker inn luft og en tar ut luft. Endret 12. oktober 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
drugis Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 hk har ein del og sei, ville ha tatt asrock hovedkort og kva skal du med ekstra pci kort med firewiire?? -bra valg av cpu -og ram'en er litt treig, cl3 Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) er firewire innbygget i hovedkortet? link til kortet du mener er bedre? håper det ikke er så mye dyrere... edit: viktig at det kortet er fra psdata.no Endret 12. oktober 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Også en ting til, hva med garanti? Må man kjøpe garantipakke for 3år? hvor mye koster det da? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Netshop.no! Se oktober pc tilbud... Pc til under 10k, ta en titt på den du Godtatt her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå