Dragon Hunter Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Julebukkene som går rundt på dørene til folk i hele Desember og tigger godterier er ikke noe bedre... Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Er bare dumt.. Men å gi bort tranpiller trukket med sjokolade er gøy ulebukkene som går rundt på dørene til folk i hele Desember og tigger godterier er ikke noe bedre... De gjør jo noe får å få goderi da. Endret 12. oktober 2005 av rkg1000 Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 hehe, halve familien min kommer fra USA, så hvert år arrangerer tanten on onkelen min halloweenfest for familien. skikkelig bra gjennomført også, hele huset dekket i diverse effekter, f.eks spindelvev, og alle kommer skikkelig utkledd. masse gode kaker og annen mat også. Så sånn sett er det jo en grei tradisjon, hvertfall for de som er oppvokst med dem (i.e. personer som er oppvokst i usa.), men etterhvert har jeg vokst litt fra hele den kle-seg-ut-greien, men men. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Haloween i norge er bare tull, det går rett og slett ikke. Eneste grunnen til at noen snørrunger absolutt skal ape etter USA, er at de finner det som en fin anledning til å få masse gratis godteri Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Halloween i Norge, bare latterlig?Ja. :!: ! Herreminbarbeintegud, hvor USA skal ha innflytelse på dette landet og resten av verden! Ikke ofte jeg legger merke til signaturene, men din, simerix, var bra: Leve marxismen! Jepp! Se på min! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Julebukkene som går rundt på dørene til folk i hele Desember og tigger godterier er ikke noe bedre... I det minste er julebukk ein norsk tradisjon. Eller? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Halloween i Norge er bare tull! Jeg prøvde å gå med kameratene mine én gang, men da visste bare én tredel av de besøkte hva det var. Endret 12. oktober 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) I det minste er julebukk ein norsk tradisjon. Ja, faren min (50 år eller noe), husker det, jo. Ville ikke tro det kom av USA da? Endret 12. oktober 2005 av Koffert Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Enda bedre, har du motorsag og hockeymaske, start opp motorsaga når de kommer og maser. Og rus motoren, funker fett og hvis foreldra til unga kommer og klager sier du bare att du feiret halloween neida, det blir for dumt, skjønt hvis man plent skal gjøre det, så ville jeg sett 15-16åringer dukke opp på dørene med balltre og sagt som Nemi... "Digg eller Deng!" Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 I det minste er julebukk ein norsk tradisjon. Ja, faren min (50 år eller noe), husker det, jo. Ville ikke tro det kom av USA da? Gjeld det også småungar som ring på dørene til folk og vil ha godteri? Trur det er ein relativt ny tradisjon. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg vil si at både julebukk og halloween er "småungar som ring på dørene til folk og vil ha godteri", og jeg er ikke forkjemper for noe av det, men jeg vil si at jeg er mer "for" julebukk, enn halloween, ikke vet jeg hvorfor. Kan ha noe med mitt syn på USA... Julebukk er ingen ny tradisjon, det vil jeg si. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Det er ikke bare snørrunger som tar halloween seriøst i Norge. Mange av vennene mine på 15-20 år tar halloween i Norge seriøst. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Å, Lenin, den store... Hva får folk til å gå rundt sånn? Voksne folk... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Er jo ikke såå dumt... skal jo Ta oss en helg... helga før halloween og overnatte på ei gammal hytte og se på skrekkfilmer... vi må ta det før grunnet at det er på en mandag.. Er jo litt "Hyggelig" med halloween da Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 har ikke noe interesse for "halloween". er bare ikke vår tradisjon Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Halloween er dødsgøy da.. husker når vi var små og terroriserte nabolaget, var ikke få ganger vi beina fra purken på halloween! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Først kom Valentinesday til Norge og så kom Helloween... Nei dette er for dumt! Blir så irritert når jeg ser slike Val/hel effekter i butikkene eller reklame for det på TVen Har absolutt ikke sansen for at vi skal begynne å ta etter Amerika så mye som vi nå begynner å gjøre! Hva er det neste? Feire Thanksgiving? Haunaka, eller hvordan det skrives (jada vet at det er for jøder ), menmen, jeg behøver jo ikke å feire det så... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Det er ikke noen tradisjon i Norge og blir derfor bare teit. Blir nesten som å feire 17. mai i Senegal. Synes egentlig all sånn "amerikanisering" er idiotisk. 4994503[/snapback] Det er bare for å selge alt halloween-søppelet. Markedsføring. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Halloween er dødsgøy da.. husker når vi var små og terroriserte nabolaget, var ikke få ganger vi beina fra purken på halloween! 5000616[/snapback] har ikke noe imot valentinesday, særlig ikke hvis man kan dele den dagen med noen Lenke til kommentar
simerix Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Julebukkene som går rundt på dørene til folk i hele Desember og tigger godterier er ikke noe bedre... 4996642[/snapback] Julebukkene har jeg ikke lagt merke til, men de er vell ikke stort bedre de heller. Så kommer det en bukk på min dør i advent og tigger godteri, så skal jeg lage joika av ham :lol: Kanskje ikke så drastisk da? Kom en på døra engang, og tigget snacks av oss engang, han hadde ikke en gang noe kostyme. Han ble skuffet han :!: Endret 14. oktober 2005 av simerix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå