Windoge Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Vi nærmer "oss" Halloween igjen, og hvert år virker det som Norge bare tar mer og mer fra Amerika. Personlig må jeg si at Halloween i Norge er tildels latterlig, da det ikke i nærheten kan sammenlignes med det opplegget de har i Amerika. Føler at jeg le mer og mer hvert år i Norges tapre forsøk på dette. Hva er deres mening? Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Omtrent den samme meninga som deg. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Det er ikke noen tradisjon i Norge og blir derfor bare teit. Blir nesten som å feire 17. mai i Senegal. Synes egentlig all sånn "amerikanisering" er idiotisk. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ja, det er ingen tradisjon her.. At 3 stykker feirer det i en bygd på 3000 blir bare dumt. Nesten alle må feire halloween for at det liksom skal bli skikkelig, da ungene spør om godteri. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Det er da bare ungene som feirer halloween. Edit: i norge altså, derfor det blir så teit. Endret 12. oktober 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hvorfor ikke? Tror uansett det skal ganske mye til for at det skal bli like stort her som i USA. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Stemmer. Hver gang det er Halloween får naboene et par nabounger på døra som spør etter godteri. Naboene klør seg fortvilt i hode og spør om om det er karneval. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Det er da bare ungene som feirer halloween. Edit: i norge altså, derfor det blir så teit. Ikke bare unger. Har du ikke lagt merke til alle "eldre" som skal på halloween-fester? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kan godt hende det, men veldig få som gjør om huset sitt og kjøper inn hauger med godteri for å gi bort. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Det er da bare ungene som feirer halloween. Edit: i norge altså, derfor det blir så teit. Ikke bare unger. Har du ikke lagt merke til alle "eldre" som skal på halloween-fester? Jeg skal på Halloweenfest den 3. november. =P Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Det er da bare ungene som feirer halloween. Edit: i norge altså, derfor det blir så teit. Ikke bare unger. Har du ikke lagt merke til alle "eldre" som skal på halloween-fester? Jeg skal på Halloweenfest den 3. november. =P Dette er ikke rettet mot deg, men slike ting i Norge er bare helt på tryne. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Dette er ikke rettet mot deg, men slike ting i Norge er bare helt på tryne. Pfft, synes det er flott jeg. Slike "høytider" er prima unnskyldning for å drikke litt ekstra. Jeg stemmer for at vi innfører Thanksgiving og 4th of July også! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Dette er ikke rettet mot deg, men slike ting i Norge er bare helt på tryne. Pfft, synes det er flott jeg. Slike "høytider" er prima unnskyldning for å drikke litt ekstra. Jeg stemmer for at vi innfører Thanksgiving og 4th of July også! De dagene blir seriøst å komme. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Om folk begynner å feire 4 juli kommer jeg og herper alt Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 4 juli i norge? Ja for faen, nok en unnskyldning for og drikke seg snydens og leke med fyrverkeri. Gogogo! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Vi nærmer "oss" Halloween igjen, og hvert år virker det som Norge bare tar mer og mer fra Amerika. Personlig må jeg si at Halloween i Norge er tildels latterlig, da det ikke i nærheten kan sammenlignes med det opplegget de har i Amerika. Føler at jeg le mer og mer hvert år i Norges tapre forsøk på dette. Hva er deres mening? helt enig. Drittunga får ikke en dritt av meg når det kommer, å prøver dem seg på no snusk så blir det deng. Dette er ett stunt fra bransjen for å få inntekter, barna kicker på det, og dermed bøyer foreldra seg. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Halloween var mer populært i Norge for 3-4 år siden. Personlig må jeg si at det er tåpelig at man skal kunne gå på døra til folk å si: "Jeg er skummel, gi meg godterier!" Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Idiotisk opplegg. Sykt at foreldre sender ungene sine ut for å tigge godteri fra uvitende. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 ja det er no møkk !! men noe so er morro er å skremme dem som kommer på dør HAHAH gjorde det i fjord jeg og noen kompiser skremte dem som kom på døra vår!! Det var fem av dem en av dem begynte å gråte å bare sto der ehehe!! mens dem andre løp av sted AHAHAHAHA!! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Enda bedre, har du motorsag og hockeymaske, start opp motorsaga når de kommer og maser. Og rus motoren, funker fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå