Gå til innhold

Halloween i Norge, bare latterlig?

Windoge

Anbefalte innlegg

Vi nærmer "oss" Halloween igjen, og hvert år virker det som Norge bare tar mer og mer fra Amerika. Personlig må jeg si at Halloween i Norge er tildels latterlig, da det ikke i nærheten kan sammenlignes med det opplegget de har i Amerika. Føler at jeg le mer og mer hvert år i Norges tapre forsøk på dette.

Hva er deres mening?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er da bare ungene som feirer halloween.

Edit: i norge altså, derfor det blir så teit.

Ikke bare unger. Har du ikke lagt merke til alle "eldre" som skal på halloween-fester?

Jeg skal på Halloweenfest den 3. november. =P

Dette er ikke rettet mot deg, men slike ting i Norge er bare helt på tryne.

Lenke til kommentar
Dette er ikke rettet mot deg, men slike ting i Norge er bare helt på tryne.

Pfft, synes det er flott jeg. Slike "høytider" er prima unnskyldning for å drikke litt ekstra. Jeg stemmer for at vi innfører Thanksgiving og 4th of July også! :D

De dagene blir seriøst å komme.

Lenke til kommentar
Vi nærmer "oss" Halloween igjen, og hvert år virker det som Norge bare tar mer og mer fra Amerika. Personlig må jeg si at Halloween i Norge er tildels latterlig, da det ikke i nærheten kan sammenlignes med det opplegget de har i Amerika. Føler at jeg le mer og mer hvert år i Norges tapre forsøk på dette.

Hva er deres mening?

helt enig.

Drittunga får ikke en dritt av meg når det kommer, å prøver dem seg på no snusk så blir det deng.

Dette er ett stunt fra bransjen for å få inntekter, barna kicker på det, og dermed bøyer foreldra seg.

Lenke til kommentar

ja det er no møkk !! men noe so er morro er å skremme dem som kommer på dør HAHAH gjorde det i fjord jeg og noen kompiser skremte dem som kom på døra vår!!

Det var fem av dem en av dem begynte å gråte å bare sto der ehehe!! mens dem andre løp av sted AHAHAHAHA!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...