Gå til innhold

Komplett.no/.se dagens beste prisforskjell

Anbefalte innlegg

Pioneer 436XDE fra Komplett.no mens Pioneer 43XDE fra Komplett.se ender opp med nesten 10000,- kr billigere hvis man regner fra svenske til Norske kroner. Tror jeg skal bestille meg min plasma fra Sverige jeg, og det blir ikke Komplett da dette ser ut som et ran av norske kunder!

Mulig det er et leverandørdiktat som kan forklare prisforskjellene, men det er meg uvesentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pioneer 436XDE fra Komplett.no mens Pioneer 43XDE fra Komplett.se ender opp med nesten 10000,- kr billigere hvis man regner fra svenske til Norske kroner. Tror jeg skal bestille meg min plasma fra Sverige jeg, og det blir ikke Komplett da dette ser ut som et ran av norske kunder!

Mulig det er et leverandørdiktat som kan forklare prisforskjellene, men det er meg uvesentlig.

Også legger vi på frakt og moms opp på der igjen, så er brått ikke dette så veldig galt allikevel.

Lenke til kommentar

MVA Norge 25% = MVA 25% så det argumentet er ikke gyldig.

Frakt kanskje en 1000 lapp på en dårlig dag, jeg ordner det for 250,- fra innlevert terminal gøteborg inkludert fortolling på begge sider og hjemlevering(Det lønner seg av og til å jobbe i internasjonal transport og ha folk som skylder en noen tjenester her og der)

Da sparer jeg 9000,- hvis jeg skulle brukt Komplett.se

Lenke til kommentar

Når skal folk på dette forumet lære seg merverdiavgift regler....

Man trekker fra den svenske merverdiavgiften, ca 6200,- sek Så la oss si at nettoprisen uten mva på svensk side er SEK26000,- for enkelthetens skyld.

Legger på frakt SEK 700,- for hvermansen.

Salgspris SEK 26700,-

+Norsk Mva: (((26700,-*0,8456(denne ukes tollkurs))*25%=5644,36

=(26700*08456)+5644,-=22577+5644=NOK28221,-+ fortolling/kontantgeby ca800,-

Totalt inn i landet levert på døra hvis du bor i Oslotraktene ca 29000,-

Ikke fortell meg at dette er god butikk for Komplett.no.... eller de andre som selger for like sinnsyke priser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...