Dj Laffen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hepp Skal til frisør ganske kjapt. Jeg skal som vanlig ha en enkel klipp som hvilken som helst frisør bør få til. Derfor synes jeg det er dumt å måtte betale godt over 300 kr for en klipp. Er det noen som kan gi tips om hva det koster å klippe seg på forskjellige salonger i Trondheim? Jeg fant denne tråden: billigFrisør, men det var ganske magert med svar der. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Frisør Jacobsen (frisorjacobsen.no) i Innherredsveien vis-a-vis Sinatra (ved Solsiden): studentpris 190,- for herreklipp. Var der selv i forgårs. Har sett et skilt om klipp for 150,- i Olav Tryggvassons rett overfor Byhaven eller noe rundt der også, men vet verken navn eller nettadresse dit. Lenke til kommentar
Dj Laffen Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Ok, takk for tipset. Skal snoke litt rundt Byhaven og se om jeg finner noe. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg vil anbefale Thony som klipper på H2 Byhaven. Han tar 300,-, er utrolig dyktig og prater kun om fotball og damer. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 WTF? En heterofil, mannlig frisør? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 WTF? En heterofil, mannlig frisør? 5022895[/snapback] De finnes de også. Han er kjempehyggelig. :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå