A_N_K Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kunne vært interessant å vite hvor mange andre enn undertegnede, her i forumet, som bruker PyQt. Skulle gjerne sett litt diskusjon rundt bruken av dette forsåvidt glimrende biblioteket, spesielt siden det gjerne dukker opp en del problemstillinger under bruk. Uansett, gi lyd fra dere :] Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg har "standarisert" på wxWidgets, for på det tidspunktet jeg gjorde det var pyQt-lisensen for Windows kjipe greier. Men nå er jo dette endret, så jeg vurderer å konvertere. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Personlig krysser jeg fingrene for at PyQt 4 kommer snart. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 jeg har herved meldt meg Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Nå ser det også ut som det er progresjon i arbeidet med PyQt 4, tror det blir bra :} Dessuten kan det virke som de prøver å fikse et av de mer plagsomme aspektene ved wrapping av Qt, dvs. at Qts strenghåndtering skiller seg fra Pythons egen (man må ofte selv konvertere QString til str). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå