genser Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 I utgangspunktet har du rett arehei, men S60 versjon 3 er jo ikke bakoverkompatibel med tidligere Symbian programvare, og vi må nok belage oss på å vente på nye programmer. 5965291[/snapback] Hadde glemt at jeg hadde skrevet her, så ble litt tregt svar. Ja, det hadde glemt det med bakoverkompabilitet, men det er da samme versjon som i N90, eller har jeg misforstått? Virker merkelig hvis det ikke er laget noe MSN-klient til den enda da. Uansett kan man vel bruke "gode" gamle java Lenke til kommentar
nda Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Nokia N90: Symbian OS 8.1a Series 60 2.8 Nokia E60/N80: Symbian OS 9.1 Series 60 3rd edition Så langt jeg har funnet ut er følgende programmer skrevet for den nye plattformen: SExplorer MSDict Dictionaries MobiSystems Diets Screenshot 2 PuTTY Handy Weather Handy Expense Internet Radio Endret 24. april 2006 av nda Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Da tok jeg feil igjen. Skal det ingen ende ta Men hmm. Det er vel forsåvidt bra likevel. Betyr jo at det er noe nytt og forbedret. Regner med at nå som andre generasjon N-serie og første generasjon E-serie, så blir det vel snart flere programmer tilgjengelige. Lenke til kommentar
zlappfisk Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Status for E60 hos MPX er nå: Fjernlager 1-3 dgr 6 *Hoppe og danse* Lenke til kommentar
nda Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Skal hente min på lørdag Fikk bestilt en fra Telekiosken, bare et lite utvalg der også men har fått bekreftet at den kommer. Litt dyrere enn på nett, men greit nok... Glede seg Skal legge ut bilder og eller inntrykk så snart det lar seg gjøre... Lenke til kommentar
zlappfisk Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hvor mye må du ut med da, nda? Finner ikke E60 på Telekioskens nettisder (telekiosken.no?). Det var forresten en av de dårligste nettsidene til en butikk jeg har sett. Lenke til kommentar
nda Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Brukte ikke nettbutikken men ringte direkte til en lokal Telekiosk. Han sjekket opp og ringte meg tilbake, joda de hadde noen på sentralt lager. Jeg bestilte en og sjekket i dag, da hadde han fått bekreftelse på bestillingen og jeg kan hente den i butikken. Kommer på ca. 4000 men da slipper jeg frakt og har en butikk å forholde meg til. Bare synd at jeg ikke har anledning til å hente den før lørdag Bilder og inntrykk kommer Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Har fått inn både E60, BQ EF81 og Sam D820 på butikken der jeg jobber i dag. 4 000 uten abonnement ja. Lenke til kommentar
zlappfisk Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Hvilken butikk jobber du i da? Edit: UtenAbonement.no hevder de har 100+ Nokia E60 på lager...Den var vel litt drøy. Endret 25. april 2006 av zlappfisk Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hvilken butikk jobber du i da? Edit: UtenAbonement.no hevder de har 100+ Nokia E60 på lager...Den var vel litt drøy. 5984406[/snapback] Er det umulig da? Lenke til kommentar
zlappfisk Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Syns det er litt rart, i og med at alle andre har bare et fåtall telefoner, eller de ligger på fjernlager, et antall langt under hundre (se f.eks. MPX eller Netshop). Lenke til kommentar
betrayer Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 min E60 blei sendt fra komplett idag, glede seg til imorgen Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Stemmer nok at utenabonnement.no har såpass mange på lager. Det er nemlig en "butikk" som drives av en av importørene. Lenke til kommentar
zlappfisk Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Da blir saken en annen. *Ekstase* E60 er på lager hos MPX! Da blir telefon, minnekort og billader sendt i morgen, som betyr at jeg får telefonen min på fredag. Hurra! Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Håpar de som har kjøpt og forhåpentligvis har fått telefonen i løpet av dei neste dagane kjapt gir respons med bilder på kor bra dette er! Vurderer sjølv E60, men greier ikkje å kjøpe heilt "usett"..... Lenke til kommentar
Hans Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 *Ekstase* E60 er på lager hos MPX! Da blir telefon, minnekort og billader sendt i morgen, som betyr at jeg får telefonen min på fredag. Hurra! 5985774[/snapback] Ahh, heldiggris! Jeg er sååå nærme å kjøpe den, men venter på en litt omfattende test på norsk eller engelsk først. Synes det er litt rart at det drøyer såpass.. Trodde da de pleide å sende ut "testtelefoner"? Får ikke opp noen tester når jeg googler Lenke til kommentar
Fitttjuven Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 min E60 blei sendt fra komplett idag, glede seg til imorgen 5985325[/snapback] WHOHOOOOOO!! Min oxo ble sendt derfra i dag... Og jeg gleder meg like mye!! Skal prøve å legge inn noen tilbakemeldinger(hvis jeg får tid)... Lenke til kommentar
HPS Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 noen som vet kortid elkjøp, lefdal, expert o.l får inn E60? og hvilke priser med div abb? Lenke til kommentar
nda Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 WOOHOOO Kommer mer etter hvert.... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Grattis nda. Personlig har jeg jo trykket på den, så bilder gleder meg ikke så mye. Men helt sikkert mange andre som setter pris på bilder, så fortsett med det. Jeg er mer spent på dine erfaringer med telefonen. Hvordan fungerer den f.eks med wlan? Opplys folket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå