Gå til innhold

Nye fra Nokia: E60, E61, E70!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser E60 får "instant messaging and present services" (imps) vil det da si at denne støtter msn messenger med forhåndsinnstalert programvare? Forsto det på en måte slik av tabellen i denne artikkelen http://ericsson.com/mobilityworld/sub/open...ableversion=yes

 

DAMN, så på demoen at det bare var støtte for AIM, yahoo og Icq. Ka **** e poenget med å ikke støtte msn?

5797281[/snapback]

 

 

Hvordan er muligheten for IM på E60? Hadde vært greit å kunne bruke messenger, har alle kontakene der..

5963342[/snapback]

Lenke til kommentar

Selv om det ikke er medfølgende MSN programvare er det utallige msn-klienter til S60 som du kan velge mellom. Muligheten er altså god :)

5964162[/snapback]

I utgangspunktet har du rett arehei, men S60 versjon 3 er jo ikke bakoverkompatibel med tidligere Symbian programvare, og vi må nok belage oss på å vente på nye programmer.

 

Disse kommer nok etterhvert, men per i dag er det bare noen ganske få programmer tilgjengelig for den siste plattformen. Grunnen til dette er at nye programmer må være "Symbian signed" for å takle kildekoden i den nye versjonen.

 

Litt kjedelig nå i starten, men totalt sett kanskje en trygghet ved at en unngår tvilsomme programmer med mye bugs.

 

Har sett meg ut et par programmer som jeg kommer til å skaffe meg på min nye E60 (forhåpentligvis snart): Handy Weather og Handy Expense. I tillegg kan jeg nevne et nytt gratisprogram: screenshot 2.

Lenke til kommentar
Har sett meg ut et par programmer som jeg kommer til å skaffe meg på min nye E60 (forhåpentligvis snart): Handy Weather og Handy Expense. I tillegg kan jeg nevne et nytt gratisprogram: screenshot 2.

5965291[/snapback]

Handy Weather hadde jeg sett meg ut, men takk for tipset om de to andre. :)

 

 

Flott test av E61 her :)

5968329[/snapback]

Virker som en bra test, skal lese hele når jeg har tid.
Lenke til kommentar
I wasn't able to verify what is the exact processor speed of the E61 but it is CERTAINLY faster than current N-Series phones, i.e. more than 220 MHz. The device is simply VERY FAST. [...] Rumour has it that the E-Series phones are equipped with ARM11-based processors (namely the OMAP2420 chip) running at 330 MHz and based on my impressions I can say that it is very likely.
Hva sier folket til dette? :ohmy:
Lenke til kommentar
Det samme kortet koster 371 på MPX. ;)

 

Edit: Beviset.

5977540[/snapback]

 

Ahh... leste et sted at det ikke fantes minnekort større enn 512mb som passet :) Noen som vet om noen større enn 1Gb?

5977722[/snapback]

 

Problemet er at man har to forskjellige navn på samme type kort, RS-MMC og MMC Mobile. De er like kort, men Nokia velger å kalle dem RS-MMC (sammen med bl.a. Sandisk), mens andre igjen kaller de MMC Mobile. Bare forvirrende. :)

 

Nei, kort som er større enn 1 GB er det dårlig med, så vidt jeg vet. Litt synd, siden de fleste minnekortstandarder nå har passert 2 GB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...