kammiz Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 1. finnes det ingen andre måter å lage mapper på i galleri, enn ved å lage album? alle bildene vises jo uansett når man går inn på bilder på galleri, før man går videre på album.. er det ingen måte å unngå dette på? kan man ikke lenger lage fysiske mapper og flytte bilder? 2. kan man ikke lenger trykke på rød tast og få programmer til å kjøre i bakgrunnen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 2. kan man ikke lenger trykke på rød tast og få programmer til å kjøre i bakgrunnen? Jo..? Hvorfor fungerer det ikke? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Jeg lurer Akuratt på de samme tingene. Det er bare noen ting som man kan kjøre mens man er på andre steder, det er anropslogg osv... Endret 12. oktober 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Stemmer det med rød tast å få programmer til å ligge i bakgrunnen. Men i stede for å bruke rød tast så trykker du på menytasten, da blir programmet i bakgrunnen og du kommer i menyen. Vil du tilbake til ventemodus så bare går du ut av menyen og du er tilbake ifra starten. Og programmet er fortsatt i bakgrunnen. Symbian Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) dette er irriterende egenskaper de har fjernet fra series60. nå kan man ikke lenger dele opp bilder og video fysisk i mapper lenger i galleri. er ikke alle bilder man vil at skal komme opp med en gang man åpner galleri liksom.. stemmer det du sier der eirik, men jeg har alltid hatt meldings-innboksen kjørende i bakgrunnen, og bare trykket rødt rør når jeg er ferdig liksom.. mye mer tungvint nå.. Endret 12. oktober 2005 av kammiz Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kan man ikke ha det sånn att videoer kommer i eget album å sånn? Samme med bilder. I innstillinger på kameraet. Mer tungvint ja... men det er greit nok.... Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 joda, mulig det kan komme i egne album, men når man går inn på galleri, så er jo alt samlet. på 6670 som jeg hadde så kunne man lage fysiske i mapper på minnekort osv. så ble alt sortert sånn man ville.. mye bedre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå