Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg sendte mail til MPX i går, og fikk svar idag - de antar de er inkludert i batch 1, og de har møte med Microsoft idag. Alle som vil få boksen 2. Desember vil få tilsendt mail neste uke Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Dette var ikke akkurat noe skup. Går akkurat for det samme å bestille pakka eller hver for seg. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Men turen hjem fra butikken med xbox360 og diverse støff / spill under armen da? Kan du sette en prislapp på DEN? 5021059[/snapback] Priceless! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) hehe Du kan bli tatt i kontroll eller rana for den saks skyld , da blir det dyr prislapp ! Der er vi heldige som bor i et tilfredsstillende trygt land. Leste på det engelske forumet hvor debatten om nyte-turen hjem og følelsen rundt det. Der var det flere som kom til konklusjon at de ikke ville ta bussen eller subway hjem med en konsoll og spill til verdi av 4000 under armen. Det var som å be om å bli ranet i enkelte distrikt av utkantlondon. you obviosuly dont live in south london. I wouldnt dream of having 300 + quids worth of stuff with me on the bus, more than likely id get mugged. Endret 18. oktober 2005 av trykkertor Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 hehe Du kan bli tatt i kontroll eller rana for den saks skyld , da blir det dyr prislapp ! Der er vi heldige som bor i et tilfredsstillende trygt land. Leste på det engelske forumet hvor debatten om nyte-turen hjem og følelsen rundt det. Der var det flere som kom til konklusjon at de ikke ville ta bussen eller subway hjem med en konsoll og spill til verdi av 4000 under armen. Det var som å be om å bli ranet i enkelte distrikt av utkantlondon. you obviosuly dont live in south london. I wouldnt dream of having 300 + quids worth of stuff with me on the bus, more than likely id get mugged. 5023741[/snapback] jeg har bestilt hos Mpx for flere måneder siden, men vurderte siste dagene nå å bestille hos en lokal butikk, spiderman etc. men tanken om å gå gjennom Oslo gatene med en xbox 360 om natten frister lite. rekner med "tyver" er obs på 2 desember Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Vent litt nå.. Natten, sier du? Du skal ikke stå foran døra klokka 8 og fryse raua av deg? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Vent litt nå.. Natten, sier du? Du skal ikke stå foran døra klokka 8 og fryse raua av deg? 5024858[/snapback] vet ikke jeg når dere andre skal møte opp? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Nei du mener vel sånn nattåpent 24:00 som spiderman pleier å ha når det er store ting ? Som feks WOW der folk sto i kø fra klokka 2200 til 24:00, kan ikke begripe hvorfor de gjorde det , men folk er sånn hehe =) Det er vel dette du mener ikkesant ? Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Ahaa. Nei da gidder jeg ikke. Venter til morgenen klokka 8 eller når det er spidern åpner. Tar ikke sjansene mine på kvelden der. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Ahaa. Nei da gidder jeg ikke. Venter til morgenen klokka 8 eller når det er spidern åpner. Tar ikke sjansene mine på kvelden der. 5025501[/snapback] Nahay ! Da er det utsolgt ! Tenk på alle som har forhåndsbestillt på spiderman og alle som kjøper ved midnatt ! Du har ikke sjangs viss du stiller opp klokka 0800 på spider !. Endret 18. oktober 2005 av Ibizaonice Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 hehe Du kan bli tatt i kontroll eller rana for den saks skyld , da blir det dyr prislapp ! Der er vi heldige som bor i et tilfredsstillende trygt land. Leste på det engelske forumet hvor debatten om nyte-turen hjem og følelsen rundt det. Der var det flere som kom til konklusjon at de ikke ville ta bussen eller subway hjem med en konsoll og spill til verdi av 4000 under armen. Det var som å be om å bli ranet i enkelte distrikt av utkantlondon. you obviosuly dont live in south london. I wouldnt dream of having 300 + quids worth of stuff with me on the bus, more than likely id get mugged. 5023741[/snapback] jeg har bestilt hos Mpx for flere måneder siden, men vurderte siste dagene nå å bestille hos en lokal butikk, spiderman etc. men tanken om å gå gjennom Oslo gatene med en xbox 360 om natten frister lite. rekner med "tyver" er obs på 2 desember 5024782[/snapback] Ja, you never know ? Så når og hvor var det du skulle møte opp da Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Ahaa. Nei da gidder jeg ikke. Venter til morgenen klokka 8 eller når det er spidern åpner. Tar ikke sjansene mine på kvelden der. 5025501[/snapback] Nahay ! Da er det utsolgt ! Tenk på alle som har forhåndsbestillt på spiderman og alle som kjøper ved midnatt ! Du har ikke sjangs viss du stiller opp klokka 0800 på spider !. 5025563[/snapback] Jeg har jo forhåndsbestilt selv.. Men for å få den raskest mulig i hus, med minst mulig sjanse for overfall midt på karl johansgate så CPU'er flyr overalt venter jeg til morgenen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Har lyst til å forhåndsbestille jeg også, men blir jo så dyrt! Tror dere prisen kommer til å synke mye til etter jul? Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Har lyst til å forhåndsbestille jeg også, men blir jo så dyrt! Tror dere prisen kommer til å synke mye til etter jul? 5026064[/snapback] Det tror jeg ikke, Microsoft taper jo minst 30$ for hver konsoll som blir solgt. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Vent litt nå.. Natten, sier du? Du skal ikke stå foran døra klokka 8 og fryse raua av deg? 5024858[/snapback] vet ikke jeg når dere andre skal møte opp? 5024875[/snapback] ja, rekner med spiderman i oslo har midnatt åpnet, men satser på at MPX får noen xbox 360 noen dager før 2 desember. jeg er 1 av 10 første som forhåndsbestilte , så skulle bare mangle jeg får den senest 2. desember! bestiller bedrift ekspress, levert innen klokken 09.00 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har snakket med lokale sjapper i nærområdet, og ingen kunne garantere meg 100% en Xbox 360 før jul på grunn av situasjonen nå. Har også søkt litt på diverse norske nettsjapper hvor man kan forhåndsbestille, og har sett at de forventer å få inn maskinen 27. november på lager. Om de da er kjappe å sende ut burde man ha den i posten på/før releasedagen. Skulle jeg absolutt hatt X360 på launch vet jeg sannelig ikke hva jeg hadde valgt. Har hørt at noen butikker i Oslo skal ha "lanseringsparty", og ha åpent natt til 2. desember. Det hadde nok fristet veldig mye. Selv kommer jeg til å drøye mitt kjøp, til prisen går ned 2000-2500 kroner, eller se hvordan modifiseringsmulighetene blir. Ønsker alle lykke til, og håper at MS klarer å få ut nok maskiner på verdensmarkedet. For øyeblikket ser det ut som at det kan bli vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå