Torrevieja Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=57113 Prisen er litt so so, ikke mye du sparer ! Xbox 360 Fullversjon - En ekstra trådløs kontroller - Project Gotham Racing 3 - Perfect Dark Zero - Memory Unit 64mb Endret 12. oktober 2005 av Ibizaonice Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg bestillte akkurat fra MPX! Xbox 360 Fullversjon Ekstra trådløs kontroll Perfect Dark Zero Kameo: Elements of power Skal ha Call of duty 2 og Saint's Row også ,men det får bli seinere Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Følger vel ikke med play and charge kit =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Tok selv å preodra dette kittet idag, det skal være kombinert bursdags- og julegave til brutters. Han bør bli happy Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Må man kjøpe det oppladbare bateriet for at den Play & Charge Kit`en skal fungere eller følger det baterier med i X-Box bakken (da sikter jeg til den Fullversjonspakken). Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Må man kjøpe det oppladbare bateriet for at den Play & Charge Kit`en skal fungere eller følger det baterier med i X-Box bakken (da sikter jeg til den Fullversjonspakken). Det følger i alle fall batterier med i play & charge-pakken;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Til Ibizaonice, man kan egentlig ikke klage over det at man ikke sparer så mye penger - du sparer 300 spenn, og med tanke på at dette da er en klin ny konsoll, så synes jeg dette er fint av MPX. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) En grei bundle dette, men jeg holder meg til det jeg har forhåndsbestilt, for jeg trenger ikke 64 mb memory unit og ikke en ekstra kontroller. Dessuten var ikke disse 2 spillene de jeg hadde mest lyst på. Endret 13. oktober 2005 av Crockett Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Kazuo: man kan egentlig ikke klage over det at man ikke sparer så mye penger - du sparer 300 spenn, og med tanke på at dette da er en klin ny konsoll, så synes jeg dette er fint av MPX. ------- hvordan får du rekne stykket til å bli at du sparer 300? kommer fram til 71 kr spart jeg (ikke Tin Box av PDZ) Endret 13. oktober 2005 av kewell79 Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Denne bundlen er egentlig bare tull ! Jeg hadde håpa på en ala Gamestop med 5 spill osv Mye å spare der, hvorfor får vi ikke slike pakker i Norge ? Hehe det går jaggu unna Sold Out på samtlige pakkene der unntatt den med 42'' Plasma =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 hvordan får du rekne stykket til å bli at du sparer 300? kommer fram til 71 kr spart jeg (ikke Tin Box av PDZ) 5002952[/snapback] Jeg tok å la til alt av items i handlekurven på MPX. Sikker på at du ikke glemte å legge til Xbox 360 Memory Unit 64mb som koster 275,-? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) hvordan får du rekne stykket til å bli at du sparer 300? kommer fram til 71 kr spart jeg (ikke Tin Box av PDZ) 5002952[/snapback] Jeg tok å la til alt av items i handlekurven på MPX. Sikker på at du ikke glemte å legge til Xbox 360 Memory Unit 64mb som koster 275,-? 5003351[/snapback] husket den ja, kanskje du fikk frakt i tillegg? edit: tok handekurv test, totalsum : SUM: 5 068,- Endret 15. oktober 2005 av kewell79 Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg hadde aldri tørt å bestille fra MPX, hvis jeg ville ha en slik pakke engang rundt launch. Dere kan tenke dere hvor elendig posten er, pluss at MPX muligens slurver med å sende pakkene ut. Den ekstra uka man kanskje må vente på den pakken, som forøvrig inneholder PDZ, noe som jeg absolutt ikke ser vitsen i å skaffe seg, unngåes lett ved å gidde å dra ned til en butikk å forhåndsbestille derfra. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Et godt poeng fra MattMan her. Husk, release er på en fredag. En liten slip-up i utsendingen eller posten og så må man vente til etter helgen. Og det er LEEEENGE fra fredag til mandag i når alle andre kjøpte den fredag. På den annen siden kan man være heldig å spille XBox så tidlig som 28.novmeber hvis alt klaffer. Gamezone.no reklamerer med at den er på lager 27. og hvis de sender samme dag for å garrantere at alle har den innen release, vel så kan nok de som bor nærmest hente den allerede dagen etter. (Hvis ikke da Microsoft har alliert seg med posten Norge og de ikke får lov å levere ut lekre ekser med grønne sirkler før 2. desember ) Endret 17. oktober 2005 av trykkertor Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg hadde aldri tørt å bestille fra MPX, hvis jeg ville ha en slik pakke engang rundt launch. Dere kan tenke dere hvor elendig posten er, pluss at MPX muligens slurver med å sende pakkene ut. Den ekstra uka man kanskje må vente på den pakken, som forøvrig inneholder PDZ, noe som jeg absolutt ikke ser vitsen i å skaffe seg, unngåes lett ved å gidde å dra ned til en butikk å forhåndsbestille derfra. 5018847[/snapback] Selvfølgelig får du den på på REALEASE dagen, det er jo det som er hele poenget !. Hvorfor tror du folk forhåndsbestiller nå, jo det skal ha den først. Er jo bare å sende en email til dem ?. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Som gamezone.no skriver: Bestill din Xbox 360 i dag så er du garantert levering til release! Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg hadde aldri tørt å bestille fra MPX, hvis jeg ville ha en slik pakke engang rundt launch. Dere kan tenke dere hvor elendig posten er, pluss at MPX muligens slurver med å sende pakkene ut. Den ekstra uka man kanskje må vente på den pakken, som forøvrig inneholder PDZ, noe som jeg absolutt ikke ser vitsen i å skaffe seg, unngåes lett ved å gidde å dra ned til en butikk å forhåndsbestille derfra. 5018847[/snapback] Selvfølgelig får du den på på REALEASE dagen, det er jo det som er hele poenget !. Hvorfor tror du folk forhåndsbestiller nå, jo det skal ha den først. Er jo bare å sende en email til dem ?. 5020447[/snapback] Selvfølgelig skal du ha det på releasedagen. Men hvem vet når MPX sender ut pakkene? På release? Eller regner dem med at de skal sende den i posten slik at folk mottar den på release? Folk forhåndsbestiller ikke bare fordi de vil ha den på release, de vil også sikre seg en kopi av første utsending av konsoller. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Jeg hadde aldri tørt å bestille fra MPX, hvis jeg ville ha en slik pakke engang rundt launch. Dere kan tenke dere hvor elendig posten er, pluss at MPX muligens slurver med å sende pakkene ut. Den ekstra uka man kanskje må vente på den pakken, som forøvrig inneholder PDZ, noe som jeg absolutt ikke ser vitsen i å skaffe seg, unngåes lett ved å gidde å dra ned til en butikk å forhåndsbestille derfra. 5018847[/snapback] Selvfølgelig får du den på på REALEASE dagen, det er jo det som er hele poenget !. Hvorfor tror du folk forhåndsbestiller nå, jo det skal ha den først. Er jo bare å sende en email til dem ?. 5020447[/snapback] Selvfølgelig skal du ha det på releasedagen. Men hvem vet når MPX sender ut pakkene? På release? Eller regner dem med at de skal sende den i posten slik at folk mottar den på release? Folk forhåndsbestiller ikke bare fordi de vil ha den på release, de vil også sikre seg en kopi av første utsending av konsoller. 5020831[/snapback] Ja, og når Microsoft selv sier at releasen for 360 er 2.Desember i Europa så får du den blant de første på release datoen. Tro meg de får maskinene noen dager før så det er bare og slappe av Endret 17. oktober 2005 av Ibizaonice Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Men turen hjem fra butikken med xbox360 og diverse støff / spill under armen da? Kan du sette en prislapp på DEN? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Men turen hjem fra butikken med xbox360 og diverse støff / spill under armen da? Kan du sette en prislapp på DEN? 5021059[/snapback] hehe Du kan bli tatt i kontroll eller rana for den saks skyld , da blir det dyr prislapp ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå