Erling E. Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Vel, grafikken i Morrowind er bedre enn noe annet rollespill. Bar none. Men jeg enig i at figurene er litt dårlig modellert, og animasjonene kan være litt jerkish. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Landskapet i Morrowind er det beste jeg noensinne har sett. Men textures på karakter-modellene, og igrunn disse modellene i det hele tatt er rett og slett langt dårligere enn man forventer i moderne spill. Og animasjonene av disse er også ganske amatørmessige. Dette trekker etter min mening så kraftig ned, at jeg vil si grafikken på f.eks. FinalFantasy X er lagt bedre. Modellene her er jo helt sinnsyke. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 det er nok nødvendig og beskrive grafikk og clipping errors og slik, men ett spill bør kunne få terningkast 6 selv om grafikken får terningkast1 og omvendt. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Hvis grafikken får karakteren 1, er den så forferdelig at spillet ikke fortjener en sekser totalt sett - og omvendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå