israrkhan Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Har valgt ut følgende deler til pcen... Alt fra Komplett - Hitachi Deskstar T7K250 250GB SATA2 8MB 7200RPM NCQ x 2 - Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort Floppydisk Intern - Asus P5LD2 Deluxe/Wifi-TV/D, I945P, ATX Socket-775, Wifi TV-Card, DVB-T,PCI-Ex16 - Chieftec Mesh Medium Tower Sort/Sølv m/USB/Firewire 400W PSU ATX 2.0,24/20pin - PAPST Vifte 80x80x25mm (12db) x2 - Intel Pentium D 830 3.0GHz Socket LGA775, 2MB, EM64T, BOXED m/vifte - Kingston ValueR. DDR2 PC4200 2048MB CL4 Kit w/two matched ValueRAM 1024MB DDR2 - PowerColor Radeon X800GTO 256MB GDDR3 PCI-Express, Dual DVI-I/VIVO, Retail - Samsung 19" LCD Syncmaster 913N Silver, Pivot, 8ms - DVD brenner, Nec 3540a Hva mener folket? Er det noe spess å utsette her? Endret 12. oktober 2005 av neofix Lenke til kommentar
kapstad Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 ser jo veldig bra ut detta men ville nok valg 120 vifter istedet for 80.. den intel-prossesoren blir forøvrig veldig varm, pass på å velge en god kjøler til den Lenke til kommentar
israrkhan Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Hmm...Anbefales det å bytte ut boxed vifte? Eller er det like greit å bare kjøre på med den med annet en har spess ønsker om OC eller støy..? Skal nok få slengt opp i en 120mm vifte! *edit: Hmm, noen som har et bedre kabinettforslag? Endret 12. oktober 2005 av neofix Lenke til kommentar
kapstad Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 boxed vifta må bort hvis du har plass ville jeg satset på noe sånt som denne: thermaltake kabinettet ser greit ut det, men vil anbefale deg å ta en titt på LianLi kabinettene til microplex en av ulempene med det kabinettet du har valgt er at du må jo betale ekstra for strømforsyningen.. håper jeg kan hjelpe om du lurer på mer Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg vet at du skal drive med Video redigering, men fordet er ikke pentium sine Dobbelt kjerne prosessorer å prioritere sier da jeg, de har ganske dårlig ytelse, så vurder en AMD cpu til samme prisen Lenke til kommentar
israrkhan Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Hmm, noen som kan støtte opp den meningen om Intel? Har hatt inntrykket av at intel har vært ganske flinke på slike applikasjoner Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Den nye iMacen uten tvil, den vil kicke ass i forhold. Kjøp 1GB ekstra ram and you are all sett. Du får 20" konge skjerm, du får med fjernkontrol, samt programvare. Og prikken over ien mac os x. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hmm, noen som kan støtte opp den meningen om Intel? Har hatt inntrykket av at intel har vært ganske flinke på slike applikasjoner Viss du leser testen Hw.no gjorde av PentiumD 840 så merker du kanskje at den yter på linje med Den MYE dyrere AMD X2 3800+ og da må da PD 830 vere mye dårligere siden den koster ekstremt mye mindre da Lenke til kommentar
kapstad Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 hadde lyst på intel jeg og, men gikk for amdetter å h lest gjennom masse tester rundt omkring på nettet hvor amd allti kom best ut.. men tror ikke det er no sånn super stor forskjell Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 hadde lyst på intel jeg og, men gikk for amdetter å h lest gjennom masse tester rundt omkring på nettet hvor amd allti kom best ut.. men tror ikke det er no sånn super stor forskjell Neida, men er jo idiotisk å kjøpe noe dårligere viss alle sier at det eller det er best da... og i tilleg koster det like mye Lenke til kommentar
kapstad Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 yes for meg virker det som om intel blir mer og mer i bedriftsmarkede, og amd til privatbrukerne.. men det er kanskje bare noe jeg tror Lenke til kommentar
israrkhan Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Hmm, da må jeg bytte ut hovedkortet; og jeg finner ikke noe med tilsvarende *good-shit-pakke* til s939.... Da med tanke på Digital tv-dekoder, analog tv-dekoder og wifi... Hvis jeg velger AMD, må jeg også kjøpe disse komponentene i tillegg, og da blir plutselig gevinsten borte, men; nå som det er sagt, må jeg si meg enig i det dere sier ang. D 830 VS x2 3800 etter å ha lest litt her og der. Lenke til kommentar
kapstad Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 tja, du må nok kjøpe det utenom ja.. men man får mange bra tv-kort foe en billig penge men skal du ha dobbel-tuner blir det plutselig over tusenlappen.. men det trenger du bare om du skal se på en annen kanal mens du tar opp på en annen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå