donglenn Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Hei Er det noen andre i dette forumet som spiller Urban Terror? Ønsker å komme i kontakt med andre spillere/klaner som spiller Urban Terror. Lenke til kommentar
zyco Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 hva slags type spill er Urban Terror egentlig? Lenke til kommentar
donglenn Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Det er en mod bygget på Quake III Arena motoren. Men det er veldig realistisk. Kan minne noe om CS, men Urban Terror har bedre grafikk, hurtigere gameplay osv. Det er et online spill som er helt gratis, det eneste du trenger å kjøpe er Q3Arena. Prøv det! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Jeg spilte endel Urban Terror før, men ikke de siste 5-6 mnd iallefall. (var i versjon 2.4 mener jeg og huske da) Lenke til kommentar
donglenn Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Ja, det stemmer vel det.. Er på beta 2.5, 2.6 kommer ut om en måneds tid. Har spillt Urban Terror siden beta 2.0, go ingen spill kommer opp i mot dette.. Selv ikke SOF2! Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 En kamerat av meg overtalte meg til å prøve det litt, men jeg syntes det var ganske uinteresant. Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Hah, jeg spiller kun UT. Det ruler alle andre online-shooters synes nå jeg. F. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå