Coney Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kanskje det skjer noe i kundeservice til NGT nå som sjefen har gått på dagen. Se nederst Hegnar Skal se om jeg finner noen mer etterpå, men har ikke mer tid nå. Finne rnoen andre noe kan dere jo linke Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 http://www.digi.no/php/art.php?id=276337 Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kanskje ting begynner å skje i dette elendige selskapet. Men jeg tviler sterkt. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 God kundeservice = økte utgifter = høyere priser eller lavere utbytte for aksjonærer.. Og vi vet jo alle hva som er mest sannsynlig mht det siste punktet. Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) God kundeservice = økte utgifter = høyere priser eller lavere utbytte for aksjonærer.. Og vi vet jo alle hva som er mest sannsynlig mht det siste punktet. På en annen side vil det kanskje også bety mer fornøyde kunder og i sin tur flere kunder? Man skal ikke undervurdere effekten av å ha fornøyde kunder! Men når det er sagt så har jeg selvsagt ingen tro på at denne avgangen vil ha noen som helst betydning for kunderservicen. Er neppe kundeservicesjefen alene som har bestemt at man konsekvent skal ha en underbemannet stab og et håpløst ineffektivt system. EDIT: Ok, kanskje sistnevnte er kundeservicesjefens ansvar... :!: Endret 12. oktober 2005 av Jungel Lenke til kommentar
fredde Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hehe, det var fean i meg på tide :-) Lenke til kommentar
haavard81 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kanskje de nå endelig kan få ett ring tilbake system(som dolly dimpels har), som gjør at du slipper å sitte i 45 minutter å høre på heismusikk før man kommer igjenom. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 God kundeservice = økte utgifter = høyere priser eller lavere utbytte for aksjonærer.. Og vi vet jo alle hva som er mest sannsynlig mht det siste punktet. Dårlig kundeservice=de har mistet meg som kunde=jeg vil ALDRI anbefale NGT til venner=mindre utbytte til aksjonarene. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 mindre utbytte til aksjonarene. De er vel ikke særlig godt vant til noe utbytte, NGT har vel knapt tjent en krone siden oppstarten. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) God kundeservice = økte utgifter = høyere priser eller lavere utbytte for aksjonærer.. Og vi vet jo alle hva som er mest sannsynlig mht det siste punktet. Dårlig kundeservice=de har mistet meg som kunde=jeg vil ALDRI anbefale NGT til venner=mindre utbytte til aksjonarene. Selvsagt er god kundeservice bra mht kundeforhold og mht muligheten til å dra til seg nye kunder. Problemer er at jeg ikke tror all blårussen rundtforbi helt har forstått sammenhengen og er fornøyde så lenge man tjener penger og tror man sparer penger på å ha få kundebehandlere. edit: burde vel legge til at det første innlegget var ment ironisk. Endret 12. oktober 2005 av kindings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå