Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel kundeservice sjef gått på dagen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God kundeservice = økte utgifter = høyere priser eller lavere utbytte for aksjonærer.. Og vi vet jo alle hva som er mest sannsynlig mht det siste punktet.

På en annen side vil det kanskje også bety mer fornøyde kunder og i sin tur flere kunder? Man skal ikke undervurdere effekten av å ha fornøyde kunder! Men når det er sagt så har jeg selvsagt ingen tro på at denne avgangen vil ha noen som helst betydning for kunderservicen. Er neppe kundeservicesjefen alene som har bestemt at man konsekvent skal ha en underbemannet stab og et håpløst ineffektivt system.

 

EDIT: Ok, kanskje sistnevnte er kundeservicesjefens ansvar... :!:

Endret av Jungel
Lenke til kommentar
God kundeservice = økte utgifter = høyere priser eller lavere utbytte for aksjonærer.. Og vi vet jo alle hva som er mest sannsynlig mht det siste punktet.

Dårlig kundeservice=de har mistet meg som kunde=jeg vil ALDRI anbefale NGT til venner=mindre utbytte til aksjonarene. :thumbup:

Selvsagt er god kundeservice bra mht kundeforhold og mht muligheten til å dra til seg nye kunder. Problemer er at jeg ikke tror all blårussen rundtforbi helt har forstått sammenhengen og er fornøyde så lenge man tjener penger og tror man sparer penger på å ha få kundebehandlere.

 

edit: burde vel legge til at det første innlegget var ment ironisk.

Endret av kindings
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...