Gå til innhold

En del hunter-hjelp

Anbefalte innlegg

Hunter'n min har nå kommet til level 46..

For øyeblikket grinder jeg i Tanaris på ogres for å gå opp i level, noen som vet om en plass med litt tettere mobs rundt level 45-47?

Har også tenkt litt på Beaststalker, har funnet to BoE's med mainen min og sendt dem hit, er dette ett bra sett å bruke i MC (har hørt Hunter ikke trenger så mye FR)

Så også Giantstalker's Belt på AH her om dagen, er det verdt 600g?

og så til slutt var det dette med Chance to hit, og chance to crit som jeg ikke skjønner helt, med full DM/BRS/Scholo/Strat loot har jeg : Improves chance to hit by 13%, og har hørt en teori om at alle har 95% til å begynne med, stemmer dette? Er det forskjellig om du bruker 2H eller 2x 1H (90%?) ?

EDIT: Hørte også at det er skammelig for dwarves å bruke bow, er dere enige? (bruker Bow of Searing Arrows)

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, tja. Ogrene i Dunemaul complex er da finfine å grinde. Kommer litt an på hvor fort du dreper, men personlig kunne jeg løpe rundt i ring og de var alltid respawnet når jeg kom tilbake til startpunktet.

Ellers er spøkelsene i Azshara finfine på ditt level. :)

Når det gjelder chance to hit, er det 95% mot en mob/spiller på ditt eget level. Er fienden høyere level enn deg, reduseres sjansen. Relativt lite hvis det er snakk om ett level høyere, men ganske betraktelig jo høyere level. I MC og tilsvarende steder er vel mobs lvl60-63 (hvis jeg ikke tar helt feil), så det er nok litt viktig å ha høy % to hit.

Lenke til kommentar

Nå har jeg funnet meg en GENIAL grindeplass, med tette spawns!

Feralas, Runis of Isildien...

Gordunni Warlocks går ned på 4-5 piler.

Gordunni Mage-Lords går ned på 5-6 piler.

Gordunni Shamans går ned på 6-7 piler hvis dem ikke healer.

Gordunni Battlemasters går ned på ca 12-13 piler.

Gordunni Warlords krever 15 piler.

Men det er mest Warlocks og Shamans der

Edit: Glemte Mage-Lord

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Spiller du horde eller alliance?

Er du horde kan du grinde sprite darters i feralas

Står vel Dwarf Hunter i profilen min så vidt jeg vet, men hvorfor kan bare horde grinde disse?

så ikke det :blush:

De er i nærheten av Horde byen bare.

De er nøytrale dropper sølv og kan skinnes. lvl 44-45

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...