eikum Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei! Lurte på hvordan jeg kan få min PC til å bli mest mulig stille. Har Chiftec Maxi Tower.. Finnes vell ingen form for en boks jeg kan putte pc'en i ^^? *tullet* Eikum Lenke til kommentar
T2 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Finn ut hva som bråker og bytt ut disse komponentene med mer stille komponenter. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 ...eller rett og slett gå berserk med lyddempende matrieler i kabinettet. Hadde samme kabinett før, og det bråka noe så inni hel..... Men dempematter fjerna mye vibrasjonsstøy, og etter å ha brukt noen kvadratmeter med slike matter, så ble det ganske stille etterhvert. Måtte vel ha gått for vannkjøling for å få noe mindre støy. Har i dag et Mercury-kabinett, som skal få gjennomgå samme prosess. mvh Pantera Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Kjøp inn litt dyre støydempningsmatter, de billige virker nesten ikke. Kjøpe silent-x vifter kan du jo sette inn.. Vannkjøling er også en mulighet.. Endret 12. oktober 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Morel Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei!Lurte på hvordan jeg kan få min PC til å bli mest mulig stille. Har Chiftec Maxi Tower.. Finnes vell ingen form for en boks jeg kan putte pc'en i ^^? *tullet* Eikum 4993747[/snapback] Brown Bread er et meget godt dempemateriale som helst blir brukt i biler for å minske vibrasjoner og veistøy. Ta kontakt hvis dette er av interesse. Mvh Pål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå