Tintin81 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei Har tenkt å kjøpe meg canon S2 IS. Dette blir mitt første digital kamera så jeg kunne trenge litt hjelp.. Så jeg lurte på hvilket minnekort jeg burde velge. Har sett en god del prisforskjeller på forskjellige kort. Hva slags hastighetet må jeg opp i? Er det noen merker jeg absolutt burde styre unna? Har tenkt å kjøpe et gigabytekort. Setter pris på konkrete forslag Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kjente merker blir anbefalt her har jeg sett, som f.eks SanDisk Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kjøper du et Sandisk-kort av nyere produkjsonsdato så vil du neppe slite med hastighet eller kvalitet. Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kjøper du et Sandisk-kort av nyere produkjsonsdato så vil du neppe slite med hastighet eller kvalitet. Helt enig, sandisk er vel det mest sikre for Canon. Vil tro at Ultra II er ett perfekt kort til ditt kamera. :-) Per Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Helt enig, sandisk er vel det mest sikre for Canon. Eventuelt Lexar... minst like stabile kort som Sandisk. Lenke til kommentar
kova Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Har brukt SanDisk SD Ultra II, 1 Gb på S2-IS i ca 4 mnd. Kortet fungerer perfekt til både foto og video. Kan anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå