Arath Skrevet 20. august 2002 Rapporter Del Skrevet 20. august 2002 Har tre stk bærbare ibm maskiner med windows2000 som lager litt krøll for meg. Disse står i hovedsak i en portreplikator og brukes en del som en stasjonær. Når brukeren logger inn så mappes blant annet et hjemmeområde opp. Men etter en stund så virker det som den slipper dette. Dvs jeg kan bla igjennom området, det er fortsatt mappet opp, men når jeg prøver å lagre til det så får jeg beskjed om at området er utilgjengelig. Samtidig så dukker det opp et rødt kryss på forbindelsen til mappingen. Det som også er pussig er at den faktisk lagrer filen, bare at det kommer masse feilmeldinger. Noen som har vært borte i lignende tilfeller? Mistenker at det har noe med inaktivitet mot det mappede området, men hvor stiller jeg evt inn at den ikke skal gjøre dette? -Arathorn- Lenke til kommentar
nils74 Skrevet 20. august 2002 Rapporter Del Skrevet 20. august 2002 Jeg hadde samme problemet med en Compaq armada bærbar. Den stod i portreplikator, men nettverkskortet gikk ikke via replikatoren. Fikk ikke gjort noe med problemet før jeg sluttet å jobbe der, men jeg brukte også Win2000. Server var installert med NT-server. Mulig problemet ligger der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå