Wildman Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei, Eg har no satt opp ei datamaskin med Windows XP professional og lagt all nødvendig programvare innpå pcen. Pcen er tilkobla eit domene. Eg har også installert Moonscape Protection sånn at maskina alltid vil bli tilbakestillt ved restart, med dette unngår eg å måtte formatere ofte dersom det skulle bli kluss i systemet. Problemet mitt er følgande. Eg vil setje ein domene brukar kontoen opp med e-post. Kan eg då berre setje den opp i outlook så vil alle instillingar og e-postar bli lagra på server? Eg har satt opp brukarkontoen med ein sentral profil så alle instillingar etc som brukaren foretar seg vil bli lagra på serveren. Er det noko eg kan stille inn for å få dette til å fungere? Håpar på hurtigt svar! Still gjerne spørsmål om det var noko de ikkje forsto eller om det var noko eg gløymte å ta med som er relevant rundt dette spørsmålet! Lenke til kommentar
Wildman Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Ingen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
Wildman Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Trippelpost... Er det så absolutt ingen her som har peiling på detta og som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå