SethBrundle Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei, Jeg leter etter en arcade emulator som gjør det mulig å spille Arcade spill på xboxen, er det noen som har erfaring med dette? Har Amiga,Commandore,SNES,NES, SEGACD, osv fra før men finner ingen arcade emulatorer til xbox. Please hjelp!! mvh Totto Lenke til kommentar
Sp0rkeh Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Skal lete! editer post hvis jeg finner noe. Endret 12. oktober 2005 av Sp0rkeh Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Tja, jeg har alle de emulatorene selv, men jeg kan neppe linke til dem . Det er vel ikke lov? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Hva får arkademaskiner er du på utkikk etter da? Det finnes jo en god del systemer, eneste jeg kommer på er vel Mame og NeoGeo. [EDIT: Jeg har funnet en site med fin oversikt over de forskjellige emulatorene som tydligvis finnes til Xboxen, men merk at det ikke er noen downloads der - http://xport.xbox-scene.com/. Merk dog, at det er ikke veldig vanskelig å finne hvor du skal få tak i de, men det er ikke fra den siden iallefall. Endret 16. oktober 2005 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå