Dr.Ittsekk Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Du drakk for mye i går kveld og våkner i en seng som ikke er din i et låst rom. Din oppgave er å prøve å komme deg ut av rommet. Flash basert. CRIMSON ROOM Hvis du greier oppgaven kan du ta et screenshot av at du kom deg ut hvor man også ser en hardware.no side med brukernavnet ditt. Lykke til! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hva har denne i bilforum å gjøre? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Hva har denne i bilforum å gjøre? Den skulle selvfølgelig ligget under Off topic -> annet, ikke Bil og motor -> Annet. Beklager, jeg har rapportert det til moderator og håper den blir flyttet. Edit: Problem løst. Endret 12. oktober 2005 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Bare ett spørsmål: HAr du klart den? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Bare ett spørsmål: HAr du klart den? Ja, men det tok ganske lang tid. Jeg satt ordentlig fast en gang da jeg ikke fant den andre ringen. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Skikkelig ekkel musikk! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Crimson Room spilte jeg for flere år siden.. Jeg har enda ikke klart den.. Finner ikke den siste tingen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Argh, pokker, glemte å ta screenshot. Skrujern i safen, jaffal. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 bah, koden som sto på den url'n funka ikke i safen.. og så klikka browseren... GG Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Argh, pokker, glemte å ta screenshot. Skrujern i safen, jaffal. Bra! Det gikk jo ganske raskt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Man har da spilt adventurespill siden forrige årtusen. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Det var et bilde som det her jeg var ute etter fra dem som løser gåten. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 den fikk nå plutselig browseren min til å klikke i et sett, etter at den dumme safen sa det var feil kode.. jaja Men husker et annet sånn spill.. var mange rom.. noen som har url? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 den fikk nå plutselig browseren min til å klikke i et sett, etter at den dumme safen sa det var feil kode.. jaja Den sa vel ikke at du hadde feil kode? Det trengs mer enn koden for å åpne safen. . . . Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hvor er safen? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) har også den andre tingen jeg trenger.. og jo, sto faktisk feil kode.. edit: merkelig tok en annen browser og woops så funka det.. yeye.. men noen som husker den evig? varende nesten like siden.. Endret 12. oktober 2005 av Dr3as Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hvor er kameraet? =s Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 noen som vet hvor jernrøret er? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Gjennomførte den for et lite år siden. Tok vel 10 minutter eller noe. Digger slike "IQ-spill". =p Ingen som har link til en som ligner hvor man skal komme seg oppover diverse tårn. Husker at avslutningen foregikk oppe i himmelen hvor du skulle konfigurere et koordinatsystem etter et speilvendt ark. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Går det ann å sjå under senga? EDIT: Må du bruke alle tinga for greie det? Korleis greie du å slå inn koda på safen(visst det er det den raude boksa er)? Endret 12. oktober 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå