pilo Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 TING å Tenke på før du ringer kundeservice 1. Hvis du har tekniske problemer med mobilen, så er det en fordel om DU HAR MOBILEN FORAN DEG når du ringer kundeservice. Da kan du f.eks få testet om MMS fungerer mens du snakker med kundeservice. 2. Ikke forvent å få ekstraordinær hjelp hvis du er uhøflig. Tror du kundekonsulenten får lyst til å hjelpe deg når du sier "Jeg skal ha det jævla abonnementet mitt åpnet NÅ!"? Lenke til kommentar
Candyluv Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 ...og hvis du skal ha informasjon som f.eks. betalingsinformasjon eller et telefonnummer el., ha for guds skyld penn og papir klart! Lenke til kommentar
reintz Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Tillater med å legge til et par ting...: Du kan ikke få hjelp med ditt Sense-abonnement hos en Telenorforhandler eller ditt telenor-abonnement hos en NetCom-forhandler. Du kan heller ikke sette bindingstid på et abonnement som ikke er ditt. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Kom tilfeldigvis over denne siden. http://www.tele2kundeservice.com/ Tydeligvis en som ikke var fornøyd med kundeservicen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå