Instict Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 HxH er veldig bra. OFFTOPIC: Jeg ble veldig forvirra av det noen av dere skriver. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Gon MØTER jo ikke faren sin i animen? Han reiser jo bare mot en person han TROR er faren.Kan godt hende dette er faren, men vi ser jo faktisk ingen bevis eller klipp at han faktisk møter denne personen? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det er nok mest sannsynlig faren, men Jin sa selv at hvis Gon kom til å lete etter han så ble han å stikke av. Alt vi fikk se var at Gon teleportere seg til en person. Lenke til kommentar
akan Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 lurer du på svaret er det bare å lese mangaen animen slutter på chapter 182 tror jeg... Og nå som mangaen begynner igjen lager de kanskje mer anime animen til hunter x hunter er veldig bra så håper det Lenke til kommentar
Bastard111 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jaaaaaaa herlig HxH ! favoritten <3 vet noen om animeen følger opp eller kommer bare manga? :S /SPOILER tror d er kaito man får se på den siste episoden og ikke faren... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Animeen sluttet etter Greed Island Story Arc'en. Mangaen har kommet seg til Chimera Ant Story Arc. Så jeg vil tro at begge fortsetter. Endret 9. september 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Yey, herlig hvis animeen fortsetter, den serien ligger etgodt stykke over Narutonivå^^ Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 etter GI? Håper det er manga dere snakker om nå? For om det har kommet mer anime skal jeg slåss for å fetche den Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nei, det har ikke kommet mere anime som jeg nevnte i posten over. Chimera Ant Story Arc'en som mangaen har kommet til er ikke slutten av HxH så jeg vil tro at både manga og anime fortsetter. Lenke til kommentar
grijoh Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvilke sider ser dere hunter x hunter på? eller må man laste det ned ? har nemlig sett bleach, naruto, wolfs rain, air gear, get backers og GTO nå.. det er ikke så innmari mange interresante animeer igjen hehe Lenke til kommentar
akan Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 hunter x hunter slår alle de der så men animen er litt treg i begynnelsen og blir ikke veldig gøy før rundt episode 10 eller noe... Og du kan vel gjøre begge deler ^^ har ingen sider siden det er 2 år siden jeg lastet ned hunter x hunter animen så Lenke til kommentar
grijoh Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 har sedd alle episodene som har kommet ut. der var de kommet ut av greed Island å så var det ferdig. har ikke hørt noe om at det skal komme men tror selv at det vil fordi de har ikke gjort seg ferdig med noe av poenget i serien (å finne faren til Gon) 5243686[/snapback] Yo! Takk for linken du ga meg a men er det no sted på nettet hvor jeg kan se det eller? bruker ikke torrent sjø hehe Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Tror ikke du kan finne noen plass på nettet du kan finne episodene for å se dem. Torrent er nok den eneste løsningen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Wooooaaa!! Hunter x hunter 261 RAW er ute! Lenke til kommentar
akan Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 scan er ute faktisk, men sliter med å få den ned >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Får vel lese den da, men kom på at jeg ikke syns serien var sååå bra. :--/ Ser du har laget en scan av Bleach denne uken. Endret 6. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
akan Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 D.Gray-man og sov jo ikke i natt så måtte gjøre noe Lenke til kommentar
Bastard111 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 er litt ny med manga og sånn så jeg lurer på om det er en måte om det liksom finnes en "online manga" av hxh som jeg kan lese siden d sikkert kommer til å ta år og dag til den kommer i Anime og jeg har ikke starta på chimaera arcen enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 er litt ny med manga og sånn så jeg lurer på om det er en måte om det liksom finnes en "online manga" av hxh som jeg kan lese siden d sikkert kommer til å ta år og dag til den kommer i Anime og jeg har ikke starta på chimaera arcen enda. Onemanga.com Lenke til kommentar
Bastard111 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 akkurat det jeg trengte da vettu, takker øyvind :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå