AssKicR Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Han møter jo faren i siste episode ifølge det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Nå har jeg sett episode 1-62, men jeg kan ikke finne noen episoder 62+ hvor kan jeg finne de? Hva er OVA? EDIT: Leif was here Endret 5. desember 2005 av medlem-75284 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Han møter jo faren i siste episode ifølge det jeg har hørt. 5245509[/snapback] FEIL! har sett alle episodene du kan få kjøpt/download'et. etter Greed island så skal han leite etter faren sin. men det er ikke kommet noe mere etter det stompen14: skal finne de nettsidene du kan bestille det fra EDOT: http://www.discountanimedvd.com/product_li...ory.asp?cate=21 her finner du hunter x hunter mye bootleg (ulovli anime, falsk) Endret 5. desember 2005 av Luchy Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Så du har sett alt som er Tv serien - 62 eps ova 1 - 8 eps ova 2 - 8 eps ova 3 - 14 eps 92 episoder.. men men, hvis du sier det så må det jo stemme Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 ja det skal nå det. er ikke kommet noe mere så. de 6 DVD som er blirr gitt ut har jeg sett Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 fra siste ep i ova 3 det siste som skjer er jo at han finner faren sin, som er samme person som indroduserte gon til huntere i ep 1 av serien... følger dere ikke med når dere ser eller? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 det er ikke noe bevis på at det er faren hans. uansett så skulle Gon starte å leite etter faren sin når han kom ut av Greed island Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det er ikke noe bevis?? hører du ikke hva de sier akkurat på slutten? eller må du bare ha alt inn med teskje.. Han finner faren sin.. det er jo det som er hele greia! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 kanskje jeg husker feil. får hvel se gjennom de siste episodene Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Hmm... Feil tråd?? Det er vel _min_ tråd dette her... Neida.. Men jeg tenkte bare jeg skulle gi en liten "situasjonsrapport".. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Har desverre ikke sett Hunter X Hunter. Fr øyeblikket ser jeg på Noir og noen andre serier i ny og ne. Får ta meg til å se litt på Hunter X hunter. Hørt ganske mye om serien. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Har desverre ikke sett Hunter X Hunter.Fr øyeblikket ser jeg på Noir og noen andre serier i ny og ne. Får ta meg til å se litt på Hunter X hunter. Hørt ganske mye om serien. 5323888[/snapback] Du har vist tatt skikkelig raid i anime kategorien men back ontopic. Har sett serien nå og jeg likte den. Anbefales Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Er nå en skikkelig anime avhengig jeg da Får se litt på det i morgen. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 HxH er en nydelig serie, faktisk tror jeg det er den flotteste og mest fengende anime-serien jeg har sett. Hvis du ikke har sett den, bør du last den ned. De første episodene kan være litt kjedelige, mend et tar seg opp Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 det kjedeligste med Hunter X Hunter er når de De har testen i det høye tårnet. der de må sloss mot de fangene for å komme seg forbi å miste minst mulig tid Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Luchy: Er egentlig litt enig, men jeg synes kanskje at store deler av OVA 1 er litt kjedelig, men veldig nødvendig for å få en sammenhengende historie.. Men serien er jo kjempebra da.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 jada serien her helt topp den. den beste jeg har sett. OVA 1 var helt grei den, kom meg gjenna den delen. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 En liten glad melding til alle HxH fans. For unknown reasons, the manga has been on a very loose schedule since mid-2003, and, as of August 2007, is on hiatus. Following the manga's return in January 2006, the mangaka (Togashi) took his most recent (and longest) vacation, and although a return for the manga was announced in April 2006, this did not occur, leaving many fans disappointed. Fans speculate as to the cause of this hiatus, with reasons ranging from illness on the part of the mangaka, to a lack of story concepts/ideas. Speculations that perhaps Togashi's wife Naoko Takeuchi (famed creator and artist of Sailor Moon) would take Togashi's place in authoring and illustrating the series were laughed off by her on her web diary, stating that this was merely a rumor. In late August of 2007, issue 40 of Shonen Jump featured an announcement that Hunter x Hunter would finally restart on October 6th, in issue 45 of the magazine. Lenke til kommentar
akan Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) leste det for et par uker siden ja gleder meg stort! men hørte at det var pga sykdom at han var vekke så lenge og at det no var bekreftet... skal se om jeg finner siden igjen.... Endret 7. september 2007 av akan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ja, endelig! Men syns selv serien tapte seg litt etter Greed Island. Liker ikke de insektene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå