Karl-Peder Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Heisann! Først skal det nevnes at jeg tidligere har vært ganske krass mot anime, men etter hvert som tiden har gått, har jeg mer og mer innsett at jeg tok feil, og beklager min tidligere kritikk mot et eget animeforum her... Jeg har nå sett ferdig Hunter x Hunter, og lurer på om det er noen her som vet om det kommer mer av det etter hvert? Og btw, er det noen her som har forslag til program for å brenne slikt ut på vanlig DVD? (Som konverterer til et format som en vanlig DVD-spiller kan se..) Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Spørs har du sett HunterxHunter Greed Island? Etter Greed Island så er det en OVA til, etter det så veit eg ikke om noen flere. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg har sett fram til der Gon møter faren sin, men det er den siste episoden jeg har.. Jeg har vel 92 episoder til sammen, men jeg håper at det kommer fler snart.. Er det en OVA til etter det? Hvor finner jeg den da? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 da har du sett alt som er Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Oki... Synd.. =( Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Hunter X Hunter er en Utmerket Anime, liker spesielt måten de får med flere karakterer og han Gon er bare kul. jævli kult når Gon lærer det supertrikset hvor han lager Eksplosiv styrke Endret 13. oktober 2005 av Dwagon Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Hehe.. Helt enig! Enig i det som står i spoileren også.. Holder på med brenning nå, skal ha det ut på dvd, men bildet blir strukket utenfor tv-skjermen av en eller annen grunn... Tips? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Hehe.. Helt enig! Enig i det som står i spoileren også.. Holder på med brenning nå, skal ha det ut på dvd, men bildet blir strukket utenfor tv-skjermen av en eller annen grunn... Tips? 5000049[/snapback] Forslår å kjøpe den på DVD. Det skulle hjelpe Eksempel fra ebay Må være rask.. Under et døgn igjen Endret 16. oktober 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Er vel fordel med sonefri dvd-spiller da? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Er vel fordel med sonefri dvd-spiller da? 5017876[/snapback] Har ikke alle det da? Endret 3. november 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Ikke jeg... Bare på pc'en... Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Ikke jeg... Bare på pc'en... 5104547[/snapback] Må innvistere i en ny da ;P Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hei, jeg så animen, og falt pladask for hele serien. Manga kommer ut hver uke. Det tok meg litt tid å venne meg til å lese denne, men nå er jeg hektet...igjen. Gøy å kunne følge historien videre der den stanset. Bare et tips for dere som liker animen. Manga er oftest mye bedre enn anime, mener jeg. HxH-animen er likevel noe av det beste som finnes der ute. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Hei, jeg så animen, og falt pladask for hele serien. Manga kommer ut hver uke. Det tok meg litt tid å venne meg til å lese denne, men nå er jeg hektet...igjen. Gøy å kunne følge historien videre der den stanset. Bare et tips for dere som liker animen. Manga er oftest mye bedre enn anime, mener jeg. HxH-animen er likevel noe av det beste som finnes der ute. 5127364[/snapback] Hmm... Skal sjekke om jeg finner den noe sted.. Dårlig med sånt her i Verdal.. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Da har jeg "tilegnet" meg Hunter x Hunter jeg også Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 hele Hunter X hunter med alle ova's osv ? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 hele Hunter X hunter med alle ova's osv ? 5227929[/snapback] Nja..Ova 3 er på 89% Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Supert! Jeg har nettopp begynt på Naruto... (Har sett de fem første episodene, og har fått alle 161 som er utgitt.. ) Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Supert! Jeg har nettopp begynt på Naruto... (Har sett de fem første episodene, og har fått alle 161 som er utgitt.. ) 5237306[/snapback] Hunter x Hunter / Naruto Feil tråd?? men ep 162 er ute nå av naruto Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 har sedd alle episodene som har kommet ut. der var de kommet ut av greed Island å så var det ferdig. har ikke hørt noe om at det skal komme men tror selv at det vil fordi de har ikke gjort seg ferdig med noe av poenget i serien (å finne faren til Gon) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå