Kvaster Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei jeg har et Lian Li PC6277B Watercooling Case det er et hav av plass i kabinettet, problemet er at den harddiskmodulen som er innebygget i kabinettet bråker noe sinnsykt. Noen som har noen erfaringer med denne? Hadde lyst å kaste hele modulen, problemet er bare at powerknappen er innebygget i denne. Håper noen som har dette kabinettet har noen tips til meg. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Har akkurat samme kabinett og har aldri opplevd dette. Kunne du tatt opp lyden så jeg har noe å sammenligne med ? Har selv kjøpt Lian Li bur for 4 disker i tillegg som jeg har satt på toppen av dette, men det er uten strømknapp selvsagt. Prøv å få til litt kvalitet på lyden. Takk EDIT: Det er jo gummioppheng til diskene så jeg skjønner ikke da at det skal støye. Da er det diskene dine som støyer, ikke buret. Har selv tre disker der, og det går som smurt det. Endret 12. oktober 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå