Barry White Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 3Com OC Wireless 11g Cable/DSL Gateway 802.11g 54 Mbps, WPA, WDS, Nitro: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302154&cks=SER Eneste jeg finner som kan lage akksessepunkt av denne routeren (den får signal fra en dhcp å bare sender det gjennom som et akksessepunkt) er å slå av dhcp, fremdeles fikk jeg det ikke til hjelp Lenke til kommentar
Hanasand Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hvordan har du koblet det ? Tpen inn i WAN porten eller i port 1-4 ? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) tpen in till et zyxel modem som brigner signalet (sender det rett videre) til 3com routeren (wan port) - men vent! Det jeg tenkte var at jeg kunne ha zyxel som dhcp og 3com som aksessepunkt..Det jeg ikke har prøvd, som jeg selfølgelig skulle ha prøvd er å da ta kabelen fra zyxel modemet inn i en LAN port. Det funker sikkert Jeg har trøbbel med å få et spill til å funke ordentlig på nett skjønner du - enabler UPnp, prøver å NATe, dmz osv. uten særlig resultat Skal prøve å formatere å bruke annet nettverkskort nå da...skal prøve ALT Endret 12. oktober 2005 av foilltank Lenke til kommentar
espenhogbakk Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 ja hvis du putter den i WAN fungerer det nok dårlig. Hvis du skrur av DHCP og putter kabelen inn i en av LAN portene skal det fungere. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 vet ikke om det blir no bedre da men, at den første boksen styrer ting, men kan jo prøve! Lenke til kommentar
Hanasand Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Skru av dhcpen på 3cåmmen og ta nettverkskabelen ifra zykel modemet i en av dem vanlige lan portene. Men modemet står ikke i bridge mode ? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 gjør det nå, men det er noe jeg må endre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå