guttorm Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Jeg kjøpte dette kabinettet for en uke siden, det har overgått mine forventinger fullstendig. Nå er jeg lei av hvor gode alle lian kabinetter er, lest testen. Eneste minus er at orginal viftene støyer noe, spesielt 120mm en i front, de bør alle skiftes med mer støysvake vifter, uten om det er det helt suverent. En 4400+ med boxed kjøler ligger på 40 grader ved full load, når alle viftene er skiftet, er helt konge. Endret 12. oktober 2005 av guttorm Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Problemet er at det nesten ikkje kjem noko luft inn i front. Små hol. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Nja, er ikke enig, bare se i mellom døren og hengslene, plass til masse flow der. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Hvis du er kjempefornøyd, så legg inn en anbefaling her: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20110 Eller her. Har du sølv eller sort? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20109 (Det hjelper andre til å kjøpe det ) Endret 12. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Blomsterkvast Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Er det ikke en 120mm i front og en bak på det kabinettet da?? Ellers må jeg bare si Microplex Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Er det ikke en 120mm i front og en bak på det kabinettet da?? Ellers må jeg bare si Microplex jo og bestiller du med vindu får du en 9cm vifte i siden og;) kjempe fornøyd jeg og, har det selv.. går foresten ann å klippe vekk litt av(nettingen) forran 120 vifta foran da for å øke luft innsuget.. har foresten bytta viftene(mist og papst) Lenke til kommentar
SSS Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har hatt denne i noen uker nå og er kjempe fornøyd selv. Vifta foran bråker som en jetmotor, mens vifta bak er ikke noe særlig bedre. Derfor har jeg byttet dem til fordel for to stk MIST 16,5 db vifter. Har senere kanskje også tenkt til å kjøpe en 92-120 mm vifteadapter, slik at jeg får lik vifte i sidevinduet også Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har hatt denne i noen uker nå og er kjempe fornøyd selv. Vifta foran bråker som en jetmotor, mens vifta bak er ikke noe særlig bedre. Derfor har jeg byttet dem til fordel for to stk MIST 16,5 db vifter. Har senere kanskje også tenkt til å kjøpe en 92-120 mm vifteadapter, slik at jeg får lik vifte i sidevinduet også Ossen er de viftene? Hører du dem ne særlig? Skal ha disse jeg og Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har hatt denne i noen uker nå og er kjempe fornøyd selv. Vifta foran bråker som en jetmotor, mens vifta bak er ikke noe særlig bedre. Derfor har jeg byttet dem til fordel for to stk MIST 16,5 db vifter. Har senere kanskje også tenkt til å kjøpe en 92-120 mm vifteadapter, slik at jeg får lik vifte i sidevinduet også Ossen er de viftene? Hører du dem ne særlig? Skal ha disse jeg og de er stille som mus, jeg hører de ikke har en selv(med blå leds) og kjempe fornøyd,, de blåser også ganske greit med tanke på det lave støynivået Lenke til kommentar
pxK Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 har sjøl sånn kabinett også hadde en TT shark før og støy forskjellen hva stoor. shark kabinette bråkte mye mer en det lille Dream kabinette:)) Vurderer nå og bytte ut noen av viftene og en bedre CPU kjøler. PS: har skrud av føttene, ble litt mer stygg kansje men rister ikke så mye som med føttene:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå