Marcelo Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei! lurer på ka dette kan ver for noe, fikk denne meldingen når eg sko tømme papirkurven, selv om den var tom?? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har vert sånn hos meg også.. Jeg bare ignorerte det.. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Ja, men noe må det jo ver, er litt skremmenes når en sånn melding kommer opp, skal jo lissom ikke gjør det og jeg har aldri opplevt det før. Noen som vett noe mer om dette? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Et google-søk forteller at folk fikser dette ved å sjekke disken for feil. Høyreklikk på C-disken, velg verktøy - sjekk for feil. Kryss av for fiks automatisk og det derre andre krysset - husker ikke i farten. Så får du antagelig beskjed om at det må gjøres ved neste omstart. OK, restart. Hent kaffe, det tar gjerne alt fra 5 min til over en halvtime. Spørs på størrelse og mengde innhold på disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå