The Terminator Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ønsk meg velkommen i 1557 klubben;) Slang meg på tilbudet om topp bærbar til 8500,- og kan ikke si meg skuffet! Fikk tilogmed 128mb skjermkortet...! Dog er det en del små ting jeg lurer på, som den observante bruker og klubbmedlem der ute kanskje kan svare meg på... 1. Er det mulig å bruke ekstern skjerm ALENE? -dvs ikke bare som en utvidelse av den interne... (Har bare prøvd med siste Omega drivere da..) 2. Har problemer med å få den trådløse mottakeren til å fungere, vil ikke koble til nett...er det noen kjente bugs i den...? 3. Hver gang jeg brenner CD i Nero kommer en feilmeldning og det står at prosessen ble fullført "with errors", men jeg kan ikke se noe galt... Er det en bug som følger brenneren? (Aopen brenner) Kommer ikke på mer...men det er vel et par ting til jeg ikke har funnet noe entydig svar på ellers på forumet... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Ønsk meg velkommen i 1557 klubben;) Det finnes en egen tråd for 1557 maskinen, og det med en god grunn ... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=442720 Legg inn dine spøsmål der i stedet, så får du sikkert flere svar også... Endret 11. oktober 2005 av Jada-jada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå